پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
چرا هر مجموعه نیاز به ست اداری دارد؟
چرا هر مجموعه نیاز به ست اداری دارد؟
ست اداری یکی از ابزارهای مورد نیاز هر شرکت و سازمان محسوب می شود و از اوراقی تشکیل شده که برای فعالیت های رسمی و غیره رسمی در بخش اداری یک شرکت و سازمان استفاده می شود که بیشتر آن را با نام اوراق اداری می شناسند. تیم تولید محتوای استند رسانه قصد دارد در این متن شما را با هر آنچه درباره ست اداری باید بدانید، آشنا کند پس با استند رسانه همراه باشید.

 برای آن که اوراق های هر شرکت مشخص باشد سعی می شود این اوراق را شبیه به یکدیگر طراحی کنند یا بعبارتی خلق هویت بصری صورت پذیرد به همین منظور به این اوراق اداری ست اداری می گویند. ست اداری شامل موارد زیر می باشد :

  • سربرگ : از سربرگ در ادارات بیشتر برای مکاتبات رسمی اداری استفاده می شود.
  • پاکت نامه : پاکت نامه برای ارسال مکاتبات و قراردادهای شرکت با سایر شرکت ها کاربرد دارد.
  • یاد داشت : برای ثبت یادداشت های غیر رسمی مورد استفاده است که از ضایعات چاپ اوراق به دست می آید.
  • کارت ویزیت : شرکت ها با کارت ویزیت می توانند به معرفی شرکت و راه های ارتباطی خود را به دیگران منتقل کنند.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد ست های اداری دیگری نیز وجود دارند که شامل فلش کارت ها، کارت های اعتباری، کارت های پرسنلی، فاکتور، فولدر یا پوشه و غیره می شوند که این موارد از بخش های اصلی یک ست اداری محسوب نمی شوند و مهم ترین آن ها همان چهار موردی است که به طور مختصر بیان شد. تعداد و موارد مورد ست اداری به نیاز مشتری و کاربرد آن وابسته است. در ادامه استند رسانه شما را با چهار مورد از ست اداری بیشتر آشنا می کند. 

چگونگی طراحی کارت ویزیت با استند رسانه

کارت ویزیت یک روش مناسب برای معرفی شرکت است که در ابعاد 5*9 طراحی می شود. این کارت می تواند اولین و مهمترین وسیله برای شروع فعالیت شما در بازار و تجارت باشد. بخش هایی که باید در طراحی کارت ویزیت موجود باشند شامل لوگو، نام شرکت، مختصری از نوع فعالیت، شماره تماس شرکت، ایمیل و آدرس شرکت می شود. معمولاً برای هر عضو شرکت کارت ویزیت جداگانه ای طراحی می شود که علاوه بر موارد گفته شده نام و شماره تماس آن کارمند نیز ذکر می شود. در طراحی کارت دقت شود که اطلاعات روی کارت باید از فونت یکسان و یک اندازه استفاده شود. برای داشتن یک کارت زیبا و شیک استند رسانه پیشنهاد می کند از رنگ هایی مشابه با لوگو شرکت در کارت ویزیت استفاده کنید زیرا این کار تاثیر بیشتری بر روی مخاطب شما می گذارد.

طراحی پاکت نامه برای ست اداری با استند رسانه

پاکت نامه نیز یکی دیگر از بخش های ست اداری است که برای انتقال نامه های اداری و قراداد ها مورد استفاده قرار می گیرد و آن را متناسب با ابعاد سر برگ طراحی می کنند. در هر پاکت نامه مواردی همچون لوگو، نام، آدرس، شماره تماس و نوع فعالیت شرکت در طراحی باید مد نظر قرار بگیرد. لوگو و نام شرکت را معمولا در بالای پاکت و در سمت چپ و آدرس و شماره تماس را در پایین پاکت درج می کنند. عناوین موجود در طراحی هر پاکت نامه که یک جزء مهم در ست اداری است را در بالا و سمت راست پاکت نامه قرار می دهند.

 

سربرگ مناسب برای ست اداری با استند رسانه

در بیشتر موارد اندازه سربرگ ها را آ چهار در نظر می گیرند که از آن برای فعالیت های اداری و مکاتبات شرکت استفاده می شود. لوگو، عنوان، آدرس، آدرس سایت، ایمیل، تاریخ و شماره سربرگ از مواردی است که باید در طراحی سربرگ به کار برد. در بیشتر سربرگ ها عنوان سربرگ را در قسمت بالا و وسط درج می کنند اما شما می توانید عنوان سربرگ خود را هرجایی که مد نظرتان است قرار دهید ولی سعی کنید آن را دربالا قرار دهید تا کیفیت سربرگ بالا برود. قرار دادن لوگو شرکت یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی سربرگ است و باید در جایی از سربرگ قرار گیرد که کاربرد آن را تحت تاثیر قرار ندهد. معمولا لوگو و نام شرکت را در سمت چپ و یا راست قرار می دهند. طراحی سر برگ تا حدودی به شکل، ابعاد و جهت لوگو شرکت وابسته است. در بیشتر شرکت ها و سازمان ها نام و لوگوی شرکت را در بالا سمت راست طراحی می کنند و در سمت چپ تاریخ، شماره و پیوست را قرار می دهند. قرار دادن تاریخ، شماره و پیوست در سمت چپ به شرکت ها این امکان را می دهد که پس از بایگانی سربرگ ها اگر به سربرگی نیاز شد آن را به سرعت پیدا کنند.

جالب است بدانید که در طراحی سربرگ امکان تغییر در سایز و رنگ لوگو وجود دارد و شما می توانید هر زمان که مایل باشید آن ها را در سربرگ های خود تغییر دهید. توجه داشته باشید در تغییر اندازه لوگو فقط می توانید بین 5 تا 15 سانتی متر مربع تغییرات را داشته باشید. معمولا برای اندازه فونت نوشته های سربرگ ست اداری 8 تا 14 را در نظر می گیرند. در طراحی عنوان متون توجه داشته باشید اگر عنوان طولانی است می توانید آن را به بخش های مختلف تقسیم کنید و در هر خط این بخش ها را به کارببرد.

 

در بیشتر طراحی ها سعی می شود اندازه فونت عنوان متفاوت از سایر متون درج شده در سر برگ باشد عنوان هر سربرگ را می توان در پایین، سمت چپ و یا سمت راست لوگو قرار داد که آن را به عهده طراح خود بگذارید چون آنان بهتر می دانند چه سمتی برای درج عنوان مناسب است توجه داشته باشید که محل عنوان به شکل سربرگی که استفاده می شود بستگی دارد ولی به هیچ وجه عنوان سربرگ ست اداری را در بالای لوگو شرکت یا سازمان قرار نمی دهند. درج آدرس محل کار، آدرس سایت و ایمیل در پایین هر سربرگ الزامی است زیرا در مکاتبات اداری با سایر شرکت ها در صورتی که بخواهند با شما تماس بگیرند بتوانند به راحتی به راه های ارتباطی شما دست پیدا کنند.


معمولا اندازه فونت آدرس شرکت یا سازمان را براساس عرض آن انتخاب می کنند که به طور معمول بین هشت تا دوازده در نظر می گیرند. سعی کنید در طراحی، تمامی مواردی که در سربرگ موجود است فاصله مناسبی از حاشیه داشته باشد. در طراحی سربرگ زمینه های مورد استفاده باید بدون رنگ باشند زیرا در زمان کپی کردن کیفیت سربرگ کاسته می شود و ممکن است در خوانایی آن مشکل پیش بیاید مواردی که در یک طراحی مناسب سربرگ در ست اداری باید رعایت شود شامل لوگو، نام تجاری، آدرس شرکت یا سازمان، آدرس سایت، آدرس ایمیل و هویت بصری است.

 

اگر به دنبال اعتبار بخشیدن به شرکت و یا کسب و کار خود هستید تیم استند رسانه پیشنهاد می کند بعد از آن که طراحی لوگو را برای شرکت انجام دادید یک ست اداری مناسب برای شرکت خود انتخاب کنید. زیرا این کارباعث می شود در زمانی که با سازمان، شرکت و یا ارگانی مکاتبه و قرارداد داشتید از این سربرگ ها استفاده کنید تا به شرکت و برند خود اعتبار بدهید. علاوه بر این یک ست اداری حرفه ای یک زمینه خوب و کار آمد برای تبلیغ شما نیز محسوب می شود. زیرا در آن نوع فعالیت شما را بیان می کند و باعث جلب توجه می شود و اگر سازمان، ارگان و شرکتی بخواهد با شما تبادل داشته باشد به راحتی می تواند با این ست ها با شما در تعامل باشد.

 

برچسب :
طراحی پوستر چاپ پوستر طراحی و چاپ ست اداری طراحی فولدر تبلیغاتی رسانه نقره ای استند رسانه سیلور رسانه پوستر چیست؟ سواد بصری چاپ سربرگ چاپ کارت ویریت طراحی کار ویزیت


» چاپ و تبلیغات
طراحی و چاپ انواع استند نمایشگاهی در استند رسانه چاپ استند پرچمی ساحلی استند رسانه تنوع پاپ آپ استند نمایشگاهی نقش انواع سازه های نمایشگاهی در تبلیغات استند میز کانتر چه کاربردهایی دارد؟ انواع رول آپ استند نمايشگاهی طراحی و چاپ لایت باکس، جذاب ترین تابلو تبلیغاتی انواع کاتالوگ و بروشور استند انواع فوم برد انواع تخته شاسی و کاربردهای آن چاپ پلات و لمینت در استند رسانه آموزش طراحی بنر در فتوشاپ با استند رسانه انواع فولدر و کاربردهای آن در استند رسانه هر آنچه درباره واقعیت مجازی باید بدانیم چاپ افست و نکات کاربردی رنگ در چاپ افست چرا هر مجموعه نیاز به ست اداری دارد؟ چگونه یک پوستر با کیفیت طراحی کنیم؟ آموزش انتخاب فونت در فتوشاپ با استند رسانه فواید تبلیغاتی با تیزر و رپورتاژ کار با تصاویر در فوتوشاپ با استند رسانه کار با افکت لایه ها در فتوشاپ خروجی های مختلف فایل های گرافیکی در استند رسانه اندازه فونت در طراحی بنر، تراکت، بروشور و کاتالوگ اهمیت رنگ در چاپ با استند رسانه پرچم ساحلی چیست و چه کاربردی دارد؟




سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social