پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
انواع فوم برد
انواع فوم برد

ثبت خاطرات و زنده نگهداشتن یاد و خاطر عزیزان با گرفتن عکس ماندگار و شیرین می شد که خانواده ها آن ها در آلبوم عکس صندوقچه قدیمی نگهداری می کردند. اما امروز آلبوم عکس جای خود را به میز خاطره و عکس های شاسی شده داده است. فوم برد همچون قاب عکس مقاوم عمل می کند که قابلیت نصب روی دیوار و قرار گرفتن روی پایه عکس را دارد. با استفاده از فوم برد یاد عزیزان همیشه در خاطر هست که بی شک در طول روز با دیدن ان ها لبخند زیبایی را بر لبانتان حک خواهد کرد.

تخته شاسی و فوم برد چیست؟

جنس تخته شاسی یا فوم برد از پلی استایرن فشرده ساخته شده که بسیار مقاوم در عین حال با وزن کم است. مزیت فوم برد نسبت به سایر ابزار های نمایش عکس از آن جهت است که می توان با توجه به ابعاد عکس آن را در اندازه های مختلف برش داد. شاید تخته شاسی های بی کیفیت قدیمی را دیده باشید که در مجاورت رطوبت چطور تغییر شکل داده و باعث خرابی عکس شده اند. این نقص در تخته شاسی و فوم برد های جدید حذف شده و رطوبت هیچگونه نفوذ و تغییر شکلی در آن نخواهد داشت.

چاپ بصورت پلات لمینت باعث حفظ عکس در طولانی مدت بدون افت کیفیت می شود و جلوه زیبایی ای به این یاد ماندگار خواهد داد. هدف از چاپ عکس روی فوم برد نمایش عکس های مورد علاقه به زیباترین وجه ممکن است که این دستاورد (فوم برد) به درستی حق مطلب را ادا خواهد کرد.

سیر تحولات نگهداری عکس از گذشته تا امروز

1.     در گذشته عکس ها در آلبوم بودند که در ایام عید یا مواقع دلتنگی به ان ها مراجعه میشد. هر ورق از آلبوم، لحظات کوتاه خوشی را رقم می زد که با بسته شدن آلبوم گویی خبری از مرور آن همه وقایع خوش نبود.

2.     قاب عکس ها نیز برای برجسته کردن تصاویر در خانواده های قدیمی استفاده می شد. که رفته رفته طرح و فریم ها با الگو و نگاره های زیباتری روانه بازار شد.

3.     علم هر روز یک دستاورد را به بشر تقدیم می کند که با توجه به نیاز جامعه اهمیت ویژه ای دارد. با ورود فوم بردها به بازار، تحولی عظیم ایجاد شد که بدون محدودیت امکان نصب و نگهداری عکس را در هر مکان خواهید داشت. دیگر خبری از شیشه و قاب عکس ها نیست و چاپ عکس با بالاترین کیفیت و طول عمر بیشتر ارائه می شود.

انواع چاپ روی فوم برد

با توجه به نیاز و نوع کاربری تصویر انواع چاپ دیجیتال، لاستر، سیلک، متالیک و غیره است. در همه مواردی که نام برده شده است، چاپ باید با کیفیت انجام شود تا کیفیت تصویر بخوبی حفظ شود و پیام مورد نظر به خوبی به مخاطب انتقال یابد. دقت داشته باشید با هزینه هایی که صرف خرید و چاپ تخته شاسی می کنید کار را به کاردان و افراد خبره بسپارید تا نتیجه ای ایده آل دریافت نمایید. علاقمند می توانند تمامی مراحل خرید، طراحی و چاپ فوم بردهای خود را به استند رسانه که در این حوزه تخصصی عمل می کنند بسپارند. جهت ارتباط با بخش پشتیبانی با پل های ارتباطی استند رسانه در ارتباط باشید. در همه مراحل اطمینان داشته باشید که بهترین ها را به شما ارائه خواهیم داد.

چه چیزی باعث افزایش طول عمر فوم برد شده است؟

همانطور که در بالا گفته شد تخته شاسی های فوم برد قابلیت نگهداری عکس را در دراز مدت دارند بدون انکه باعث از بین رفتن عکس  شوند. عکس هایی که روی تخته شاسی قرار می گیرند به دو روش لمینت می شوند. لمینت مات و لمینت براق با توجه به خواسته شخص انجام می شود که هر یک زیبایی های منحصر به فردی را به تصویر می دهد. روکش سلفون دیگر مزیت استفاده از تخته شاسی است که علاوه بر افزایش جلوه های بصری به ماندگاری کار بیشتر کمک می کند.

مزایای فوم برد

فوم برد نوعی تخته شاسی است که جنس آن بجای فیبر از پلی استایرن فشرده است. می توان علاوه بر قابلیت تخته شاسی های قدیمی انتظاراتی فراتر نیز از آن داشت:

1.     به دلیل جنس فوم برد، وزن آن کم است.

2.     مقرون به صرفه است.

3.     هزینه تهیه فوم برد بسیار پایین است.

4.     کار با فوم برد بسیار آسان تر است.

5.     مقاومت بالای فوم برد در مقابل رطوبت محیط.

دنیای زیبا تر با فوم برد

فوم بردها جای خود را در اجتماع به شایستگی تمام باز کردند و می توان نمونه های پرکاربرد ان را در گالری اثار هنری، دکوراسیون داخلی، نمایشگاه های بین المللی، پوستر های تبلیغاتی و غیره یافت. دنیایی که با این ابزار در پیش رو دارید ارتباط با مخاطب را با وضوح و کیفیت بیشتری برقرار می کند. می توانید نمونه های تخته شاسی و فوم برد را از استند رسانه بخواهید تا نیاز شما را به صورت تخصصی برآورده نماید. همانطور که در بالا به ان اشاره شد برای زیباسازی دکوراسیون داخلی، تبلیغات محصولات و بیاد اوردن یاد و خاطره عزیزان استند رسانه سعی بر آن دارد تا با کیفیت ترین نمونه ها را با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه نماید. قطعا شاهد عرضه خدمات شایسته و در شأن خود در خرید محصولات استند رسانه خواهید بود.

برچسب :
تولید و فروش انواع تخته شاسی قیمت انواع تخته شاسی ارزان چاپ تابلو دکوراتیو چاپ پلات و لمینت چاپ پارچه کنواس تخته شاسی 8 میل 16 میل 30 میل تحویل فوری و ارزان ارسال به سراسر ایران سفارش چاپ اختصاصی تابلو چاپ قاب معلق چاپ قاب نوری لایت باکس چاپ فوم برد 5 میل 10 میل


» چاپ و تبلیغات
طراحی و چاپ انواع استند نمایشگاهی در استند رسانه چاپ استند پرچمی ساحلی استند رسانه تنوع پاپ آپ استند نمایشگاهی نقش انواع سازه های نمایشگاهی در تبلیغات استند میز کانتر چه کاربردهایی دارد؟ انواع رول آپ استند نمايشگاهی طراحی و چاپ لایت باکس، جذاب ترین تابلو تبلیغاتی انواع کاتالوگ و بروشور استند انواع فوم برد انواع تخته شاسی و کاربردهای آن چاپ پلات و لمینت در استند رسانه آموزش طراحی بنر در فتوشاپ با استند رسانه انواع فولدر و کاربردهای آن در استند رسانه هر آنچه درباره واقعیت مجازی باید بدانیم چاپ افست و نکات کاربردی رنگ در چاپ افست چرا هر مجموعه نیاز به ست اداری دارد؟ چگونه یک پوستر با کیفیت طراحی کنیم؟ آموزش انتخاب فونت در فتوشاپ با استند رسانه فواید تبلیغاتی با تیزر و رپورتاژ کار با تصاویر در فوتوشاپ با استند رسانه کار با افکت لایه ها در فتوشاپ خروجی های مختلف فایل های گرافیکی در استند رسانه اندازه فونت در طراحی بنر، تراکت، بروشور و کاتالوگ اهمیت رنگ در چاپ با استند رسانه پرچم ساحلی چیست و چه کاربردی دارد؟




سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social