پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

تخته شاسی 16 میلی متر

تخته شاسی 16 میلی متر

"تابلو تخته شاسی های رسانه نقره ای در ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود که تابلو تخته شاسی 16 میل یکی از آن ها است. در صورتی که قصد خرید تابلو تخته شاسی 16 میل را دارید قبل از هر چیز توصیه می کنیم این توضیحات را با دقت مطالعه کنید، سپس اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. تابلو تخته شاسی 16 میل در سایز های بزرگ و کوچک ارائه می شود که در سایز های بزرگ از تخته شاسی های تو خالی به جنس ام دی اف استفاده می شود و در سایز های کوچکتر از تخته شاسی های توپر.

تخته شاسی های رسانه نقره ای از مرغوب ترین نوع ام دی اف ساخته می شوند که موجب رضایت خاطر مخاطبان عزیز شده است. همچنین برای دور تخته می توانید با توجه به نیاز، رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید تا با نوار های اتویی رنگ بندی شوند. می توانید از تابلو تخته شاسی 16 میل برای گالری تصاویر خانوادگی، گالری عکس نمایشگاهی، نصب پوستر و بسیاری از موارد دیگر با توجه به نیاز در ابعاد مختلف استفاده کنید. سیلور رسانه مفتخر است که انواع تابلو تخته شاسی 16 میل را با مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی در سراسر کشور طی 1 روز کاری ارائه نماید.

بسیاری از عکاسان و هنرمندانی که با تخته شاسی ها سر و کار دارند به خوبی می دانند که تابلو تخته شاسی 16 میل در سطح میانی تخته شاسی های استاندارد قرار دارد از این رو با توجه به قیمت و کارآیی که دارند می توانید تا مدت های طولانی عکس های دوست داشتنی و دلخواه خود را روی آن به یادگار داشته باشید. با توجه به آنکه تابلو تخته شاسی 16 میل در سایز های بزرگ با ام دی اف تو خالی ساخته می شود، وزن سبک و قابلیت حمل آسان در تعداد بالا دارد که مهم ترین مزیت آن در حمل و نقل به شمار می رود.

این تخته شاسی از پر طرفدار ترین محصولات رسانه نقره ای است که تصویر بر روی چسب قدرتمند نصب می شود که امکان باز شدن عکس به مرور زمان وجود ندارد. مهم نیست در کجای ایران عزیزمان هستید و یا تمایل به سفارش چه تعداد تابلو تخته شاسی 16 میل دارید. در هر صورت امکان ارسال سفارشات به روش های امن با سرعت بالا برایمان مقدور است.

از تابلو تخته شاسی 16 میل می توانید برای ادارات، بیمارستان ها، منزل، آموزشگاه و دیگر مکان ها استفاده کنید که اغلب برای پوستر ها، سایز بزرگ فروش بیشتری دارد. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را برای سفارش دقیق تر محصول را دریافت نماییم."


منبع : رسانه نقره ای




ico محاسبه آنلاین قیمت و سفارش
سفارش
نوع سفارش :

میزان :

قیمت : 0 تومان


جنس سازه چوبMDF
جنس کیف ندارد
وزن سازه ----
وزن چاپ بامگنت ----
سایز چاپ به لیست مراجعه شود
ابعاد سازه بعداز نصب به لیست مراجعه شود
زمان تحویل 1 روز کاری

ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  


تا این بخش بیشتر از عکس های خاطره انگیزی که می توانید بر روی تخته شاسی داشته باشید صحبت کردیم تا بطور ملموس با تجربه شیرین استفاده از آن آشنا شوید اما شاسی علاوه بر چاپ عکس های شخصی کاربردهای مهم تری هم دارد:

1.   ایجاد تابلوهای نقاشی زیبا

2.   استفاده تبلیغاتی در غرفه های نمایشگاهی

3.   سطح صاف و یکنواخت

4.   بدنه نشکن

5.   جهت معرفی محصولات در فروشگاه ها و سایر اماکن

6.   نصب پوستر های اداری، پزشکی، تبلیغاتی و غیره

7.   قابل استفاده در مکان های عمومی به دلیل ماندگار بالا

8.   استفاده در دانشگاه و کلیه مقاطع پایین تر جهت اطلاع رسانی

تخته شاسیها به دلیل وزن کمی که دارند بر روی انواع سطوح با متریال مختلف قابل نصب هستند و هیچگونه دردسری در این فرایند وجود ندارد. جنس بدنه آن از MDF بوده و به راحتی یک قاب عکس می توان آن را روی دیوار های گچی، دیوارهای کاذب و غیره نصب کرد.

مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
تابلو تخته شاسی 30 میل تابلو تخته شاسی 30 میل

تابلو تخته شاسی 30 میل

ico اطلاعات بیشتر
تخته شاسی 8 میل تخته شاسی 8 میل

تخته شاسی 8 میل

ico اطلاعات بیشتر
فوم برد 10 میل چسبدار فوم برد 10 میل چسبدار

فوم برد 10 میل چسبدار

ico اطلاعات بیشتر
تخته شاسی 16 میلی متر تخته شاسی 16 میلی متر

تخته شاسی 16 میلی متر

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social