پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
طراحی و چاپ لایت باکس، جذاب ترین تابلو تبلیغاتی
طراحی و چاپ لایت باکس، جذاب ترین تابلو تبلیغاتی

با گسترش تکنولوژی و بزرگتر شدن دنیای تبلیغات، شاهد مدرن شدن سازه های تبلیغاتی در گوشه و کنار دنیا هستیم. از بیلبوردهای تبلیغاتی و تلویزیون های غول پیکر در حاشیه جاده ها گرفته تا استندهای تبلیغاتی و طراحی و چاپ لایت باکس هایی که در فضاهای بسته مثل نمایشگاه ها و مکان های اختصاصی بکار می روند. در این مقاله اطلاعات جامعی از این سازه تبلیغاتی را در اختیارتان می گذاریم و بی شک در انتها می توانید به تمام سؤالات خود در رابطه با طراحی و چاپ لایت باکس پاسخ دهید.

نقش طراحی و چاپ لایت باکس در تبلیغات نمایشگاهی

·         شاید با شنیدن نام لایت باکس سؤالاتی در ذهنتان ایجاد شود که لایت باکس چیست و چه کاربردی دارد؟

·         آیا لایت باکس ها در انواع مختلف تولید می شوند؟

لایت باکس تابلوهای نورانی هستند که معمولاً در فضاهای تبلیغاتی مثل نمایشگاه ها، ایستگاه های مترو، گالری ها و بخصوص سینما زیاد به چشم می خورند. اگر بخواهیم لایت باکس را بطور خلاصه تشریح کنیم، جعبه هایی از جنس آلومینیوم، پلاستیک و چوب می باشند که توسط لامپ های مهتابی یا  LED که درون جعبه قرار می گیرد، تصویری نورانی از طرح چاپی را به نمایش می گذارند. این تابلوها یکی از جذاب ترین سازه های نمایشگاهی می باشند که در تبلیغات و برای معرفی هر چه سریعتر برند و یا کالای خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحی و چاپ لایت باکس ها بگونه ای است که می توان از آنها در زمان های مختلف و برنامه های متفاوت استفاده کرد، کافی است پوستر موجود در لایت باکس را تعویض کنید و طرح تبلیغاتی جدید را داخل جعبه قرار دهید. تقریبا می توان گفت که لایت باکس تنها یک تابلو منور برای تبلیغ پوستر است، بنابراین نباید نقش طراحی پوستر را در جذاب بودن بودن لایت باکس نادیده بگیریم. پوستر تبلیغاتی باید حرفه ای طراحی شود که در عین خلاقیت، در پس نور پردازی های موجود، أثری هنری را خلق کند. قطعا افرادی که از انواع لایت باکس برای تبلیغات نمایشگاهی و سایر فضاهای تبلیغاتی استفاده کرده اند، از حس خوبی که با تماشای این لایت باکس به مخاطب منتقل می شود، اعلام رضایت کرده اند.

انواع روش های چاپ طرح روی لایت باکس

1-     چاپ طرح بصورت مستقیم بر روی شیشه پلکسی

2-     چاپ طرح بر روی استیکر و چسباندن بر روی شیشه پلکسی

3-     چاپ طرح بر روی بک لایت و چسباندن بر روی شیشه پلکسی

مزایای طراحی و چاپ لایت باکس در سازه های تبلیغاتی استند رسانه

1-    مصرف برق پایین

یکی از مزیت های استفاده از این سازه های تبلیغاتی مصرف برق پایین آن است. قطعا با تماشای سازه های نورانی به اولین چیزی که فکر می کنیم مصرف برق برای نورپردازی در بلند مدت و در فضاهایی مثل سینما است اما در ساخت لایت باکس با توجه به کاربردی که دارند از لامپ های مهتابی و LED های کم مصرف برای نورپردازی استفاده شده که حتی اگر در دراز مدت تابلو را روشن نگهدارید، هزینه زیادی بابت مصرف برق اعمال نخواهد شد.

2-    روش تبلیغاتی مقرون به صرفه

لایت باکس ها با توجه به جذابیت تبلیغاتی که دارند، یکی از سازه های ارزان و مقرون بصرفه برای تبلیغات نمایشگاهی محسوب می شوند و این با در نظر گرفتن قابلیت های تابلو لایت باکس و استفاده در فضاهای گوناگون، بسیار بصرفه است.

3-    قابلیت تعویض طرح چاپی

بهتر است بدانید که قرار نیست لایت باکس ها یکبار مصرف باشند، قطعا هزینه ای که بابت این سازه تبلیغاتی پرداخت می کنید، تابلویی ماندگار در اختیارتان می گذارد که هر وقت از تصویر طرح چاپی داخل آن بی نیاز شدید، می توانید از پوستر ها و طرح های جدید تر و کاربردی تر در لایت باکس استفاده کنید. تعویض طرح چاپی درون لایت باکس بسیار آسان است و خودتان می توانید براحتی آن را انجام دهید.

4-    مقاومت بالا

از مزیت هایی که لایت باکس نسبت به سایر سازه های تبلیغاتی دارد، مقاومت بالا است. اگر بخواهیم این محصول را با رول آپ استند، پاپ آپ استند، کاتالوگ استند، بروشور و سایر طرح های چاپی تبلیغاتی مقایسه کنیم، احتمال آسیب دیدن طرح چاپی در لایت باکس به صفر می رسد، زیرا طرح در میان دولایه پلکسی گلاس قرار می گیرد، درحالیکه در سایر سازه ها با لمینت گرم محافظت می شود.

کیفیت زیاد

هر چقدر طراحی و چاپ لایت باکس با کیفیت تر انجام شود، نورپردازی های بک لایت، وضوح بیشتری به طرح تبلیغاتی می دهند. قطعاً نقاط ریزی که با چشم مشاهده نمی شود و زیاد قابل توجه نیستند، در پس نور تابلو به وضوح جلوه می کنند. بنابراین اگر می خواهید مخاطبان را بی اختیار به سمت غرفه خود در نمایشگاه بکشانید، از تابلوهای بک لایت برای تبلیغات شرکت و کسب کارتان استفاده کنید.

5-    نور یکدست در تمام سطوح

شاید تصور کنید که در تابلوهای بک لایت نور در فضاهای نزدیک مهتابی متمرکز تر است، در حالی که این تصور اشتباهی است که اغلب مشتری ها راجع به این محصول دارند. در طراحی و چاپ لایت باکس، مهتابی و لامپ های LED بگونه قرار می گیرند که نور را در تمام سطح تابلو بصورت یکدست پخش کنند، بنابراین با مشاهده تابلو هیچگونه ناهماهنگی در کیفیت نور تابلوهای بک لایت نخواهید دید.

6-    قابلیت استفاده بصورت آویز و دیواری

یکی از مزیت های قابل توجه در لایت باکس، استفاده از این تابلوها بصورت دیواری و آویز می باشد که دست شما را برای تزئین دکوراسیون باز می گذارد. در غرفه های نمایشگاهی که فضای کوچکی دارند، لایت باکس های دیواری می توانند در بهینه سازی فضا کمک شایانی کنند، حال اینکه انواع لایت باکس های ایستاده نیز وجود دارند که در غرفه های بزرگتر قابل استفاده می باشند.

انواع لایت باکس در استند رسانه

  • لایت باکس کریستالی
  • لایت باکس اسنپ دار
  • لایت باکس گردان
  • ·لایت باکس مگنتی
  • لایت باکس مگنتی دو طرفه
  • لایت باکس فریم لس
  • لایت باکس ثابت

لایت باکس کریستالی

لایت باکس کریستالی نمونه ای از طراحی و چاپ لایت باکس می باشد که می توان از قابلیت های منحصرفرد آن در زمینه تبلیغات استفاده کرد. از برتری های این سازه نسبت به سایر لایت باکس های معمولی، قابلیت چاپ طرح بر روی متریال بک لایت می باشد. در ساخت این لایت باکس، چاپ بک لایت در میان دو لایه پلکسی گلاس قرار می گیرد که هر کدام با ضخامت های 8 و 2 میلی متر طرح چاپی را پوشش می دهند. در چنین سازه ای امکان تعویض طرح تبلیغاتی وجود دارد، بنابراین در نمایشگاه های دیگر می توانید با طرح های جدید و پوستر تبلیغاتی بروز، از لایت باکس کریستالی استفاده کنید. جالب است بدانید که این نوع سازه بگونه ای است که می توان آن را بر روی سطوح مختلف دیوار و سقف نصب و شمایلی دلخواه از تابلو را در قالب های متنوع برش داد.

طراحی و چاپ انواع سازه های نمایشگاهی در استند رسانه

حال که با لایت باکس و ویژگی های این سازه نمایشگاهی آشنا شدید، بهتر است با سایر سازه های نمایشگاهی استند رسانه نیز آشنا شوید تا با توجه به نوع تبلیغات و فضای موجود بهترین انتخاب را داشته باشید. آژانس تبلیغاتی استند رسانه علاوه بر طراحی و چاپ لایت باکس و انواع سازه های نمایشگاهی، شما را در راستای انتخاب بهترین سازه تبلیغاتی راهنمایی و مشاوره می دهد. در استند رسانه، پر قدرت تر از قبل ظاهر خواهید شد، کافی است از طریق پل های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

برچسب :
طراحی لایت باکس فروش لایت باکس قیمت لایت باکس لایت باکس چیست؟ قیمت لایت باکسهای استند رسانه رسانه نقره ای سیلور رسانه فروش انواع لایت باکس تبلیغاتی لایت باکس کریستال لایت باکس آلومینیومی لایت باکس شیشه ای لایت باکس مگنتی لایت باکس بدون قاب لایت باکس فریم لس لایت باکس اسنپ فریم لایت باکس اسنپ اسلیم لایت باکس مگنتی لایت باکس فریم لس پارچه ای لایت باکس زمینی ثابت بایت باکس زمینی گردان لایت باکس پی وی سی pvc lightbox led smd


» چاپ و تبلیغات
طراحی و چاپ انواع استند نمایشگاهی در استند رسانه چاپ استند پرچمی ساحلی استند رسانه تنوع پاپ آپ استند نمایشگاهی نقش انواع سازه های نمایشگاهی در تبلیغات استند میز کانتر چه کاربردهایی دارد؟ انواع رول آپ استند نمايشگاهی طراحی و چاپ لایت باکس، جذاب ترین تابلو تبلیغاتی انواع کاتالوگ و بروشور استند انواع فوم برد انواع تخته شاسی و کاربردهای آن چاپ پلات و لمینت در استند رسانه آموزش طراحی بنر در فتوشاپ با استند رسانه انواع فولدر و کاربردهای آن در استند رسانه هر آنچه درباره واقعیت مجازی باید بدانیم چاپ افست و نکات کاربردی رنگ در چاپ افست چرا هر مجموعه نیاز به ست اداری دارد؟ چگونه یک پوستر با کیفیت طراحی کنیم؟ آموزش انتخاب فونت در فتوشاپ با استند رسانه فواید تبلیغاتی با تیزر و رپورتاژ کار با تصاویر در فوتوشاپ با استند رسانه کار با افکت لایه ها در فتوشاپ خروجی های مختلف فایل های گرافیکی در استند رسانه اندازه فونت در طراحی بنر، تراکت، بروشور و کاتالوگ اهمیت رنگ در چاپ با استند رسانه پرچم ساحلی چیست و چه کاربردی دارد؟




سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social