پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
انواع کاتالوگ و بروشور استند
انواع کاتالوگ و بروشور استند

کاتالوگ و بروشور استند ابزارهای تبلیغاتی قدرتمند و محبوبی هستند که در بیشتر اماکن مانند دانشگاه، داروخانه، مراکز علمی پژوهشی و غیره وجود دارند. علت استفاده فراوان از کاتالوگ و بروشور استند، وزن کم، مقاومت بالا و جای کمی که در هر مکان می گیرد، است. کاتالوگ و بروشورهای زیادی را می توان در کاتالوگ و بروشور استند قرار داد که با چیدمانی زیبا و ساده به نمایش گذاشته می شوند. با استند رسانه همراه باشید تا مزایا و اهمیت استفاده از این نوع استند را بیشتر بدانید.

شاید در برخی مراکز خصوصی یا دولتی دیده باشید که کاتالوگ محصولات یا بروشور آرایشی بهداشتی را به گونه ای نامنظم و انباشته شده قرار داده اند که یافتن کاتالوگ مورد نظر بسیار دشوار است. هزینه ای که صرف طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور می شود، مبلغ قابل توجهی است که این ابزار قدرتمند اگر درست توزیع و ارائه نشود، گویی صرف تمام هزینه های طراحی و نشر آن بیهوده بوده است. در نظر داشته باشید بهترین ابزارها برای تبلیغات در این راستا به خدمت گرفته شده اند که با کمی تحقیق و بررسی در می یابید برای نمایش و معرفی محصولات کاتالوگ و بروشور استند های زیبا و متنوعی ارائه شده است که همچون کارشناسان فروش خاموش عمل می کنند.

کاتالوگ و بروشور استند چیست؟

تبلیغات زمانی پاسخگوی نیاز جامعه و صاحبان مشاغل خواهد بود که با ابزار تخصصی و استاندارد به بازار ارائه شود. امروزه بسیاری از دانشگاه ها، کلینیک های درمانی، کتابخانه ها و غیره کاتالوگ هایی را چاپ می کنند که در ان رزومه کاری، معرفی محصولات، نوع خدمات و حتی اخبار مربوط با سازمان یا ارگان مربوطه است. اما برای ارائه این اطلاعات به مخاطب باید روشی برای دسترسی آسان و همیشگی وجود داشته باشد تا بروشور یا کاتالوگ مورد نظر بدون سر در گم کردن شخص معرف خود باشد.

کاتالوگ و بروشور استند ابزار تبلیغاتی قدرتمندی است که کاتالوگ ها را در طبقات و دسته بندی های مختلف با موضوعات مشابه را در خود جای می دهد. ازینرو مخاطب با مشاهده کاتالوگ استند بخوبی تشخیص خواهد داد که بروشور و کاتالوگ های موجود چه هدفی را دنبال می کنند و با توجه به موضوع مد نظر آن ها را انتخاب می نماید.

کاربرد کاتالوگ و بروشور استند

بطور کلی از کاتالوگ و بروشور استند در نمایشگاه ها، مراکز درمانی، کتابخانه ها، فروشگاه ها، ارگان های خصوصی و دولتی، داروخانه ها و سایر مکان ها که نیاز به توزیع بروشور خدماتی خود را دارند، استفاده می شود.

·         مهم ترین وظیفه بروشور استند برقراری ارتباط با مخاطب جهت اطلاع رسانی است.

مزایای استفاده از کاتالوگ و بروشور استند

  1. نظم دهی بیشتر به بروشور و کاتالوگ ها
  2. نمایش ساده و زیبای بروشورهای تبلیغاتی
  3. ظرفیت جای گیری بروشور و کاتالوگ های بیشتر
  4. معرفی و تبلیغ محصول یا خدمات
  5. ایجاد ارتباط بصری قدرتمند میان مخاطب و محصول تبلیغاتی
  6. تبلیغ برند با نمایش لوگو یا آرم در بالای کاتالوگ استند و ابزار تبلیغاتی مؤثر در نمایشگاه ها و همایش ها
  7. ابزار کارآمد برای مکان های مستعد مطالعه و تبلیغات
  8. راه حل مناسب برای آگاهی بخشی به بیماران در بیمارستان، کلینیک و سایر مراکز درمانی
  9. دسته بندی و منسجم کردن موضوعات مختلف

ویژگی های مهم کاتالوگ و بروشور استند

·         طراحی نفیس و زیبا

·         ظرفیت بالا با توجه به ابعاد آن

·         حجم کم و استفاده بهینه از مکان های مختلف

·         قابلیت حمل و نصب آسان

·         دسترسی آسان به بروشور و کاتالوگ

·         رعایت نظم و طبقه بندی موضوعات مختلف

·         قیمت مناسب و مقرون به صرفه

·         تنوع در طرح و ابعاد

·         قابلیت استفاده در مکان های مختلف

·         مؤثر ترین روش تبلیغاتی

·         قابلیت تطبیق با سلیقه های مختلف

انواع کاتالوگ و بروشور استند

  1. کاتالوگ استند آکاردئونی ایرانی : قابلیت استفاده از دو طرف تاشو به حالت زیکزاک کم حجم قابلیت حمل اسان سه طبقه یک طرفه و سه طبقه دو طرفه بدنه فلزی پلکسی
  2. کاتالوگ استند آکاردئونی خارجی : قابلیت استفاده از دو طرف تاشو به حالت زیکزاک کم حجم قابلیت حمل اسان - سه طبقه یک طرفه و سه طبقه دو طرفه بدنه فلزی پلکسی
  3. کاتالوگ استند آهنی چرخدار : قابلیت جابجایی و حرکت آسان دسترسی 360 درجه به کاتالوگ ها - مقاوم کم حجم چهار طبقه یکطرفه بدنه فلزی
  4. کاتالوگ استند تریبون دار : تاشو امکان کاربری تریبون و جایگاه بدنه فلزی کیف نگهداری مجزا دارای سه طبقه یک طرفه بدنه فلزی
  5. کاتالوگ استند مشبک : در دو مدل تاشو و سه طبقه مدل تریبون دار سه طبقه یک طرفه فلزی مدل فلزی پلکسی سه طبقه دو طرفه تاشو و قابل حمل
  6. کاتالوگ استند آهنی AX : قابلیت تاشو و حمل بدنه فلزی کم حجم پنج طبقه
  7. کاتالوگ استند پلگسی AX : تا شو بدنه فلزی پلکسی قابلیت حمل و جابجایی آسان پنج طبقه
  8. کاتالوگ استند تاجدار : دارای پایه نگهدارنده فلزی قابلیت چاپ و قارار گیری آرم و برند تبلیغات در تاج استند در دو نوع پنج و هشت طبقه بدنه فلزی
  9. کاتالوگ استند آهنی کمانی : حمل و جابجایی آسان بدنه فلزی پایه دار ثابت (بدون چرخ) چهار طبقه یک طرفه
  10. کاتالوگ استند رومیزی A5 : قابلیت نگهداری برگه A5 مدل های یک و چند طبقه یکطرفه جنس پلکسی
  11. کاتالوگ استند رومیزی A4 : قابلیت نگهداری برگه A4 مدل های یک یا چند طبقه یک طرفه جنس پلکسی کم حجم و زیبا
  12. کاتالوگ استند دیواری A4 : قابلیت نصب روی دیوار جنس پلکسی کم حجم و زیبا
  13. جابروشوری پلگسی رومیزی 4 طبقه : جنس پلکسی چهار طبقه یک طرفه کم حجم و زیبا
  14. کاتالوگ و بروشور استند های فوق قابل استفاده در غرفه های نمایشگاهی، نمایندگی ها فروش، فروشگاه ها و غیره کارایی دارند.

مزیت بروشور استند رومیزی

  • ساخت استند های رومیزی، تبلیغات را بیش از پیش جذاب و فراگیر نموده است تا هیچ مکان پر تردد اداری و خصوصی بدون تبلیغات نماند.
  • این نوع سازه ها به علت دسترسی سریع، کمبود فضا و دید بالا، کارآیی بسیاری دارند.
  • همچنین بسیاری از مراکز گردشگری جهت دسترسی آسان به بروشورهای طبقه بندی شده گردشگری و ارائه اطلاعات به مخاطب از این نوع استند استقبال نموده اند که حتما در آژانس های مسافرتی با انواع کاتالوگ و بروشور استند مواجه شده اید.
  • نمونه رایج دیگر از مکان هایی که از استند های رومیزی به وفور استفاده می کنند فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی هستند که بروشور هر محصول را  در آن قرار می دهند تا اطلاعات لازم را به مشتریان خود ارائه نمایند.

مزیت بروشور استند دیواری

  • در برخی مکان ها به دلیل تردد و عبور و مرور زیاد افراد ممکن است استندهای تبلیغاتی با مشکلاتی همچون سقوط، جابجایی، محدودیت فضا و عدم دیده شدن رو برو هستند. این استندها بهتر است در محل های تعریف شده همچون داروخانه، نمایشگاه، ورودی سالن ها، کتابخانه و سایر مکان ها که عبور و مرور از نظم و روال خاصی پیروی می کند بکار گرفته شوند. بهترین گزینه پیشنهادی برای اماکن شلوغ کاتالوگ بروشورهای دیواری توصیه می شود تا نگاه و نظر مخاطب را در یک نظر به خود جلب نماید.
  • از طرفی با استندهای دیواری مشکلاتی همچون جابجایی و نگهداری وجود ندارد.
  • کارایی در محیط های مختلف بدون محدودیت
  • قابلیت ست شدن با دکوراسیون های مختلف به علت زیبایی و شفافیت، که خود جلوه های خاصی را به بروشورهای تبلیغاتی می بخشد.

مزایای جنس پلکسی استند

  1. جنس پلکسی که در ساخت استندها بکار رفته است، ضد خش و ضد ضربه است.
  2. در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی تغییر شکل نداده و مقاومت بالایی دارد.
  3. شفافیت و زیبایی پلکسی، جلوه بهتری به بروشورهای تبلیغاتی در دید مخاطب می دهد.

قیمت کاتالوگ و بروشور استند

در زمینه تهیه کاتالوگ و بروشور استند، بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر فروش استندهای تبلیغاتی انجام دهید تا از کیفیت متریال و ساخت آن مطمئن باشید. فروشگاه های معتبر استند، تعهد و ضمانت برند را در مقابل هر گونه خرابی و خسارت را به شما خواهند داد که اعتبار تولید کننده را تضمین می کند. قیمت کاتالوگ و بروشور استند بسیار مقرون به صرفه است که با توجه به نوع، رومیزی، دیواری و پایه دار و غیره متفاوت است. تیم فروش استند رسانه، انواع کاتالوگ استند باکیفیت به مشتریان عزیز ، طی 20 سال تجربه درخشان ارائه نموده است که رضایتمندی مشتریان، مهر اعتباری است بر این همراهی. باعث افتخار است که خانواده استند رسانه امروز گستره عظیمی از فعالیت های نمایشگاهی، فروشگاهی، ادارات و غیره را در بر گرفته و بعنوان نامی اشنا در اذهان حک شده ایم.

چاپ و طراحی انواع کاتالوگ و بروشور در استند رسانه

طراحی بروشور و کاتالوگ های تبلیغاتی نیاز به تخصص و مهارتی دارد که طراحان خبره بخوبی از ان آگاهی دارند. برای آنکه در غرفه های نمایشگاهی، قفسه ها و استندهای ادارات بخوبی دیده شوید، تیم طراحی استند رسانه آماده همکاری با شما عزیزان در راستای تبلیغات هرچه بهتر است. کلیه مراحل طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور در استند رسانه با استفاده از از دستگاه های مجهز و به روز اروپا انجام می شود که:

  1. رضایت مشتری از طرح ارائه شده
  2. کیفیت بالا در خروجی چاپ
  3. طراحی جذاب و تبلیغاتی
  4. فروش و بازاریابی محصول با طرح تبلیغاتی نتایج این همکاری خواهد بود.
برچسب :
قیمت انواع کاتالوگ استند جاکاتالوگی نمایشگاهی فروش استند کاتالوگ خرید استند بروشور جاکاتالوگی ایستاده جاکاتالوگی نمایشگاهی کاتالوگ استند آکاردئونی جاکاتالوگی چرخدار جاکاتالوگی ایرانی کاتالوگ استند تریبون دار کاتالوگ استند کمانی جابروشوری رومیزی جاکاتالوگی پلکسی کاتالوگ استند دیواری جاکاتالوگ آهنی مشبک جابروشور پلکسی


» چاپ و تبلیغات
طراحی و چاپ انواع استند نمایشگاهی در استند رسانه چاپ استند پرچمی ساحلی استند رسانه تنوع پاپ آپ استند نمایشگاهی نقش انواع سازه های نمایشگاهی در تبلیغات استند میز کانتر چه کاربردهایی دارد؟ انواع رول آپ استند نمايشگاهی طراحی و چاپ لایت باکس، جذاب ترین تابلو تبلیغاتی انواع کاتالوگ و بروشور استند انواع فوم برد انواع تخته شاسی و کاربردهای آن چاپ پلات و لمینت در استند رسانه آموزش طراحی بنر در فتوشاپ با استند رسانه انواع فولدر و کاربردهای آن در استند رسانه هر آنچه درباره واقعیت مجازی باید بدانیم چاپ افست و نکات کاربردی رنگ در چاپ افست چرا هر مجموعه نیاز به ست اداری دارد؟ چگونه یک پوستر با کیفیت طراحی کنیم؟ آموزش انتخاب فونت در فتوشاپ با استند رسانه فواید تبلیغاتی با تیزر و رپورتاژ کار با تصاویر در فوتوشاپ با استند رسانه کار با افکت لایه ها در فتوشاپ خروجی های مختلف فایل های گرافیکی در استند رسانه اندازه فونت در طراحی بنر، تراکت، بروشور و کاتالوگ اهمیت رنگ در چاپ با استند رسانه پرچم ساحلی چیست و چه کاربردی دارد؟




سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social