پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد
چاپ استند پرچمی ساحلی استند رسانه
چاپ استند پرچمی ساحلی استند رسانه

بطور قطع با استندهای تبلیغاتی آشنایی دارید و قطعا نمونه های متنوع آن را در مکان های مختلف دیده اید. استندهای تبلیغاتی یکی از پر مخاطب ترین روش های تبلیغاتی هستند که قدرت معرفی یک کسب و کار را در سه ثانیه دارند. استند پرچمی ساحلی نمونه ای از پرکاربردترین نوع استندهای تبلیغاتی است که در نمایشگاه ها، ورودی فروشگاه ها، مراکز خرید و غیره بکار گرفته می شود. اگر صاحب کسب و کاری هستید که به دنبال بهترین روش برای تبلیغات زود بازده اید، استند پرچمی بادبانی بعنوان بهترین گزینه تبلیغاتی خواهد بود.

کاربردهای استند پرچمی ساحلی

اولین ذهنیتی که با شنیدن نام استند بیاد خواهد آمد استندهای قدیمی است که راهی جز قرار دادن پایه آن در زمین نبود. این امر دردسرهای فراوانی را به دنبال داشت از قبیل:

  1. استخدام افرادی برای کندن زمین و قرار دادن پایه استند در آن.
  2. نمونه استندهای قدیمی در ورودی ادارات، سازمان های مختلف، ورودی رستوران ها و سالن های ورزشی به وفور مشاهده می شد که با دردسرهایی از قبیل ایجاد مشکل در تردد عابران پیاده، ممنوعیت های شهرداری و دیگر مسائل مواجه می شد.
  3. علاوه بر موارد فوق استند در مقابل عوامل جوی و طبیعی در امان نبود. ثابت بودن، قابلیت حمل و جابجایی برای حفظ و نگهداری بیشتر، استند را از میان می برد و عمر استند کوتاه تر از آنچه انتظار می رفت بود. با این حساب صرف هزینه برای خرید این محصول به هیچ وجه مقرون به صرفه نبود. با توجه به این محدودیت ها و ممنوعیت ها، طراحی استندهای پرچمی صورت گرفت که تحولی عظیم در عرصه تبلیغات به وجود آورد و بطور چشمگیری مورد استقبال کسب و کارهای مختلف قرار گرفت.

در همین راستا طی سال های گذشته نمونه های متنوع استند تولید و به بازار عرضه شد، بی شک به وفور با انواع آن در محل های مختلف روبرو شده اید. از میان همه این استندها، استند پرچمی ساحلی به طور چشمگیری مورد استقبال سازمان ها و مراکز مختلف فروش قرار گرفت و جایگاه برتر تبلیغاتی را به خود اختصاص داد. در ایران کسب و کارهای مختلف به دنبال روش های تبلیغاتی کم هزینه و زود بازده هستند تا در مدت زمان کوتاهی توانایی معرفی و تبلیغات برند را در اماکن مختلف داشته باشد. استندهای پرچمی غرفه های نمایشگاهی، مراکز خرید و مکان های تجاری، فرودگاه ها و ورودی فروشگاه های بزرگ و غیره نشانگر اهمیت این موضوع است.

نکات مهم در نحوه تبلیغات با استند پرچمی ساحلی

این سازه ها زمانی بهترین کارایی را دارند که مخاطب با دیدن آن، دچار سردرگمی نشود. این ابزار قدرتمند به راحتی با نمایش یک تصویر، نام برند و توضیح مختصر (پیام، شعار یا هر جمله تبلیغاتی دیگر) باعث جذب مخاطب می شود. ارتفاع و ابعاد استند به گونه ای است که دید کافی را با وضوح می دهد که مزیت بزرگ آن برای جلب توجه افراد در نقاط دور و نزدیک محسوب می شود. مهم ترین عنصر کلیدی برای خواناتر شدن استند ها، چاپ با کیفیت این پرچمها است که توسط دستگاه های مدرن چاپ پارچه انجام میگیرد.  چاپ روی پرچم اگر با دستگاه های قدیمی انجام شود نه تنها رزولوشن تصاویر و نوشته ها را کاهش می دهد، بلکه از خوانایی و زیبایی اثر (طرح گرافیکی) نیز کم خواهد کرد.

برای تبلیغات با استند سه گام مهم را در پیش رو دارید:

1.     خرید استند مرغوب و با کیفیت

2.     طراحی استاندارد و اصولی (طرح گرافیکی تبلیغاتی)

3.     چاپ با کیفیت

اگر دو گام اول را با موفقیت طی کرده باشید و در مرحله چاپ ضعیف عمل کنید، حاصل تمام تلاش ها، صفر خواهد شد. در این زمینه کار را به افراد ماهر بسپارید تا مطلوب ترین نتایج را در زمینه تبلیغات به شما ارائه دهند.

استفاده از تصاویر در پرچم های ساحلی

اگر تمایل دارید پرچم ساحلی فقط نمایشگر تصاویر تبلیغاتی باشد بهتر است از یک و یا نهایتا دو تصویر معناگر و مفهومی که حق مطلب را بخوبی ادا می کند، استفاده کنید. دقت داشته باشید تعدد تصاویر، پیامدی جز گیج شدن مخاطب را به دنبال نخواهد داشت که برخلاف کارایی موثر در زمینه تبلیغات با استند است.

نوع تبلیغات نوشتاری در استند پرچمی

این محصولات به راحتی با مخاطبان خود در فاصله های دور یا نزدیک ارتباط برقرار می کنند. اگر به دنبال جذب مخاطب با استفاده از پیام های تبلیغاتی و شعارهای سازمانی هستید بهتر است آنها را در یک جمله کوتاه خلاصه کنید. برای به چالش کشیدن مخاطب، جمله را به گونه ای بنویسید که جهت پیگیری موضوع، به شماره تماس، آدرس ایمیل و یا محل مورد نظر مراجعه نماید. استند پرچمی زمانی بازخوردهای مثبت می دهد که از نوشته های زیاد، پر نشوند.

نحوه استفاده از آرم و لوگو در استند پرچمی

در نظر بگیرید شما در جستجوی آدرس غرفه، فروشگاه و یا ورودی سالن یک برند هستید. مهم ترین المانی که در یافتن آدرس به شما کمک می کند یافتن آرم یا نشانی از برند مورد نظر است. برای برجسته شدن در اماکن پر ازدحام، استند پرچمی همچون تابلو اعلاناتی بوده که از دور به راحتی خودنمایی می کند. هنگامی که یک سازمان یا کسب و کار، تبدیل به یک برند شده باشد، آرم یا نشان تجاری قدرت معرفی کسب و کار را در اماکن مختلف بصورت یونیک خواهد داشت. با استفاده از یک لوگو یا آرم بر روی استند به راحتی می توانید همچون راهنمای مخاطبان خود عمل کنید. اگر تاکنون اقدامی برای تبلیغات خود نکرده اید ما به شما توصیه می کنیم اینبار استند پرچمی را برای تبلیغات خود امتحان کنید تا نتایج فوق العاده آن را مشاهده نمایید. بی شک این محصول تجربه تبلیغات ساده، کم هزینه و مؤثر در تبلیغات محیطی را طی مدت زمان کوتاهی به شما نشان خواهد داد.

شاید استفاده تبلیغاتی از استند پرچمی آن را بعنوان یک رسانه منحصرا تبلیغاتی در اذهان حک کرده باشد اما می توان انتظارات مهم دیگری نیز از آن داشت. استندها برای اطلاع رسانی، ارائه گزارش و ... در محیط های اداری، سازمان های مختلف کاربردهای فراوانی دارد.

همانگونه که می دانید برای دست یافتن به نتایج مطلوب در هر زمینه ای بهتر است از استانداردها و اصول آن پیروی کنید تا به نتایج ایده آل دست یابید.

برای دریافت بهترین نتایج از استندها شایسته است، اصول طراحی استند پرچمی رعایت شود تا عملکرد فوق العاده قدرتمند آن را ببینید در غیر اینصورت هزینه و زمانی را که صرف تهیه و استفاده از سازه  نموده اید، به هدر رفته است.

مزایای مهم استند پرچمی

ابعاد، وزن و طراحی استند پرچمی به گونه ای است که به محبوبیت آن بیش از پیش سرعت بخشیده. سازه استند قابل حمل و نصب در محیط های مختلف بدون هیچ محدودیتی است.

  1. استحکام و مقاومت بالا در عین حال سبک و قابل حمل
  2. روش تبلیغاتی به صرفه و آسان
  3. قابلیت تعویض طرح پرچم با صرف هزینه های پایین
  4. تنوع در ابعاد
  5. قابلیت تبلیغات و جذب مخاطب در سه ثانیه
  6. وضوح و دید بالا جهت تبلیغات محیطی
  7. امکان استفاده در اماکن پر ازدحام بدون ایجاد هیچگونه مزاحمتی
  8. بهترین ابزار تبلیغاتی جهت استفاده در نمایشگاه های بین المللی، هتل ها، ادارات و غیره
  9. قابلیت طراحی با توجه به علایق و سلیقه های مختلف
  10. قدرت انتقال پیام، معرفی و بازاریابی بصری بالا
  11. جذابیت و زیبایی در طراحی سازه

علاوه بر موارد گفته شده در بالا، انواع این استندها برای سالن های ورزشی، سالن های زیبایی، فروشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در میان استند های مختلف، استند ساحلی کمانی تنها یک نمونه از انواع پرچمی است.

انواع استند پرچمی

  • استند پرچمی ساحلی قطره ای
  • استند پرچمی ساحلی بادبانی
  • استند پرچمی ساحلی کمانی
  • استند پرچمی ساحلی هلالی
  • استند پرچمی ساحلی سامورایی

فروش استند پرچمی ساحلی در استند رسانه

مجموعه استند رسانه طی 15 سال فعالیت در عرصه چاپ، طراحی و فروش استند های پرچمی مفتخر به همکاری با سازمان ها، ارگان های دولتی و خصوصی و کسب و کارهای مختلف بوده است. طراحان ما در تیم طراحی استند رسانه بهترین نمونه های تبلیغاتی با کیفیت را به مشتریان گرامی ارائه می دهند تا ایده آل ترین نتایج را دریافت نمایید. جهت دریافت مشاوره و خرید با شماره تماس های در پنل ارتباط با ما تماس حاصل نمایید.

برچسب :
استند پرچمی بادبانی استند نمایشگاهی طراحی سازه های نمایشگاهی فروش انواع استند پرچمی رسانه نقره ای استند پرچمی ساحلی چیست؟ استند دلفینی


» چاپ و تبلیغات
طراحی و چاپ انواع استند نمایشگاهی در استند رسانه چاپ استند پرچمی ساحلی استند رسانه تنوع پاپ آپ استند نمایشگاهی نقش انواع سازه های نمایشگاهی در تبلیغات استند میز کانتر چه کاربردهایی دارد؟ انواع رول آپ استند نمايشگاهی طراحی و چاپ لایت باکس، جذاب ترین تابلو تبلیغاتی انواع کاتالوگ و بروشور استند انواع فوم برد انواع تخته شاسی و کاربردهای آن چاپ پلات و لمینت در استند رسانه آموزش طراحی بنر در فتوشاپ با استند رسانه انواع فولدر و کاربردهای آن در استند رسانه هر آنچه درباره واقعیت مجازی باید بدانیم چاپ افست و نکات کاربردی رنگ در چاپ افست چرا هر مجموعه نیاز به ست اداری دارد؟ چگونه یک پوستر با کیفیت طراحی کنیم؟ آموزش انتخاب فونت در فتوشاپ با استند رسانه فواید تبلیغاتی با تیزر و رپورتاژ کار با تصاویر در فوتوشاپ با استند رسانه کار با افکت لایه ها در فتوشاپ خروجی های مختلف فایل های گرافیکی در استند رسانه اندازه فونت در طراحی بنر، تراکت، بروشور و کاتالوگ اهمیت رنگ در چاپ با استند رسانه پرچم ساحلی چیست و چه کاربردی دارد؟




سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social