پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

کیف برزنتی مخصوص چاپ

کیف برزنتی مخصوص چاپ

"قطعا کیف برزنتی مخصوص چاپ یکی از انتخاب های شایسته ای است که می توان برای حمل راحت و ایمن پوستر استفاده کرد. این کیف باعث حفظ کیفیت طرح چاپی در مسیرهای مختلف، بدون وارد شدن هیچ خدشه و شکستگی در آن می شود. از این رو بسیاری از مخاطبان رسانه نقره ای در صورتی که کیف مخصوص سازه نمایشگاهی، فضایی برای حمل طرح چاپی نداشته، تقاضای کیف برزنتی مخصوص چاپ با قیمت مناسب می کنند.

این کیف برزنتی یک کیف سافت است که از نمونه برزنت های خارجی درجه یک ساخته شده است. هیچ گونه رطوبت، گرد و غبار و آلاینده خارجی به داخل کیف راه ندارد که این مزیت کیف برزنتی مخصوص چاپ را بیش از پیش محبوب و پرفروش کرده است. در داخل کیف فضای کافی برای طرح چاپی در نظر گرفته شده و درب آن از بالا به صورت زیپی باز می شود. همچنین زیپ کیف از مواد درجه 1 جهت دوام و ماندگاری بالا ساخته شده است.

جنس و ساخت کیف برزنتی مخصوص چاپ به گونه ای است که بتوانید سال ها بدون هیچ دغدغه خاطری از آن استفاده کنید زیرا همانگونه که در بالا گفته شد از متریال مرغوب و استاندارد ساخته شده است. وزن 1.5 کیلویی کیف برزنتی مخصوص چاپ باعث می شود تا حمل بار راحت تر صورت گیرد و خستگی ناشی از جابجایی چاپ پلات و لمینت را نداشته باشید. در صورتی که کیف برزنتی مخصوص چاپ را سفارش داده اید، کافی است یک روز کاری صبر کنید تا زمان تحویل فرا برسد.

جنس طرح چاپی از پلاتِ لمینت شده است که فقط می توان به حالت رولی آن را جمع آوری کرد، در صورتی که تا خوردگی، فشار و یا ضربه ای به آن وارد شود موجب خرابی طرح خواهد شد و دیگر ایستایی خوبی را روی سازه نخواهد داشت. با این حال طبق بررسی و تحقیقاتی که در تیم فروش رسانه نقره ای انجام داده ایم، حفظ کیفیت و امنیت طرح چاپی را یکی از دغدغه های مهم مشتریان یافتیم که نیاز بود چاپ کوتد و لمینت را به گونه ای محافظت شده به محل نمایشگاه برسانند. همچنین سطوح قیمت ها در بیشتر مواقع مورد توجه قرار می گیرد که رسانه نقره ای سعی بر آن داشت تا گزینه ای ایده آل و مقرون به صرفه پیشنهاد کند تا بسیاری از تقاضا ها را بتواند پاسخ مثبت دهد و موجبات رضایت مشتریان را فراهم کرد. از این رو در صورت نیاز می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاوره های لازم جهت خرید کیف برزنتی مخصوص چاپ سیلو رسانه را از کارشناسان فروش دریافت کنید."




جنس سازه ندارد
جنس کیف برزنتی درجه 1
وزن سازه نداره
وزن چاپ بامگنت ندارد
سایز چاپ ندارد
ابعاد سازه بعداز نصب ارتفاع 80 طول 40 عرض 40 سانتی متر
زمان تحویل یکروزه

ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  


این کیف برزنتی که مخصوص نگهداری و حمل و نقل چاپ پلات و لمینت پاپ آپ طراحی و تولید شده شامل یک کیف برزنتی سافت می باشد که از جنس برزنت خارجی درجه یک بوده و جهت حفاظت از چاپ پلات و لمینت تهیه و تولید شده است و به علت مقاومت خوب برزنت تولید شده، این کیف ضد رطوبت و گرد و خاک بوده و با توجه به هزینه بالای چاپ و زمان آماده سازی آن قطعا مناسب ترین گزینه جهت جابجایی و نگهداری آن میباشد، چرا که در موقع ترافیک نمایشگاهی که وقت انجام این امور بسیار کم است، باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما میگردد. طراحی محفظه داخلی باکس هم بگونه ای است که فضای کافی جهت نگهداری چاپ پلات لمینت در آن پیش بینی شده است. همچنین درب قسمت فوقانی کیس به جهت سهولت در استفاده به وسیله ی زیپ درجه 1 مرغوب به بدنه ِ آن متصل میباشد، در ضمن دسته های نواری بلند آن حمل و نقل آسان را برای شما فراهم می کنند. (یک بار هزینه کنید ، سالها استفاده کنید)


کلام آخر اینکه صفحات چاپی شما در یک مجموعه مرغوب و با کیفیت و متناسب با شان شرکتتان جمع شده است و با زیبایی منحصر به فردی که این محصول دارد پرستیژ برند شما را یک سر و گردن از شرکت های رقیب بالاتر نگه میدارد.


مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
هاردکیس پاپ آپ برزنتی چرخدار هاردکیس پاپ آپ برزنتی چرخدار

هاردکیس پاپ آپ برزنتی چرخدار

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند 4*3 مگنتی فنری ایرانی پاپ آپ استند 4*3 مگنتی فنری ایرانی

پاپ آپ استند 4*3 مگنتی فنری ایرانی

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند 4*3 مگنتی خارجی پاپ آپ استند 4*3 مگنتی خارجی

پاپ آپ استند 4*3 مگنتی خارجی

ico اطلاعات بیشتر
کیف برزنتی مخصوص چاپ کیف برزنتی مخصوص چاپ

کیف برزنتی مخصوص چاپ

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social