پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

چاپ پرچم ساحلی قطره ای

استند پرچمی ساحلی قطره ای

"از انواع استند های پرچمی می توان به استند پرچمی ساحلی قطره ای اشاره کرد که یکی از پرطرفدار ترین انواع استند های رسانه نقره ای است. استحکام و ماندگاری بالا، قیمت مناسب و به صرفه، تنوع در ابعاد، امکان جذب مشتری در چند ثانیه، ایجاد فضایی برای دیده شدن سریع برند، استفاده در اماکن پر ازدحام و شلوغ از جمله کاربرد های استند پرچمی ساحلی قطره ای است. نام قطره ای به دلیل نوع ساختار سازه است که بیشتر شبیه سازه های تفریحی ساحلی است. جذابیت طراحی در استند پرچمی ساحلی قطره ای رسانه نقره ای به قدری است که بسیاری از علاقمندان آن را در لیست اولویت خرید خود قرار می دهند.

می توان از استند پرچمی ساحلی قطره ای در ورودی فروشگاه، غرفه های نمایشگاهی، سالن های ورزش، فرودگاه و غیره نیز استفاده کرد. ایستایی و دوام سازه نیز به گونه ای است که می توانید علاوه بر فضا های مسقف در محیط باز هم آنرا مورد استفاده قرار دهید. اما اینکه چطور طرح پرچم استند ساحلی قطره ای باید طراحی شود تا بهتر دیده شود، از جمله تجربه و مهارت هایی است که یک طراح گرافیک باید داشته باشد تا با توجه به آن برترین ها را ارائه کند. رسانه نقره ای توصیه می کند برای طرح روی استند پرچمی ساحلی قطره ای هرگز از درج تصاویر و متون طولانی استفاده نکنید و تنها باید به برند، لوگو، شعار سازمانی و یا در نهایت وبسایت اشاره کرد که در ابعاد بزرگ و خوانا درج می شوند. موارد نام برده شده از جمله عواملی هستند که در معرفی برند به بازدید کنندگان و خاطر نشان شدن آن به مشتریان بسیار کمک می کند.

جنس استند پرچمی ساحلی قطره ای از فلز و پارچه قابل شستشو است که از بهترین مواد اولیه و مرغوب تشکیل شده اند و در مقابل عوامل بیرونی، مقاوم است. وزن سازه 8 کیلوگرم و وزن پرچم نیز 1 کیلوگرم می باشد. سازه با ابعاد 265 در 110 سانتی متر است که برای چاپ پرچم تبلیغاتی، طراح گرافیک باید ابعاد 245 در 110 را در نظر بگیرد. از زمان سفارش تا دریافت محصول 2 روز کاری زمان نیاز است تا استند پرچمی ساحلی قطره ای آماده ارسال شود.

به طور کلی استند پرچمی ساحلی قطره ای به گونه ای خاص و شکیل طراحی شده است تا در ابتدای امر نوع سازه نظر ها را به خود جلب کند که به دنبال آن لوگو، نام برند و دیگر موارد به سرعت قابل مشاهده باشد."


منبع : رسانه نقره ای





ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  



مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
چاپ پرچم ساحلی سامورایی چاپ پرچم ساحلی سامورایی

چاپ پرچم ساحلی سامورایی

ico اطلاعات بیشتر
چاپ پرچم ساحلی بادبانی چاپ پرچم ساحلی بادبانی

چاپ پرچم ساحلی بادبانی

ico اطلاعات بیشتر
چاپ پرچم های تشریفات چاپ پرچم های تشریفات

چاپ پرچم های تشریفات

ico اطلاعات بیشتر
چاپ پرچم ساحلی هلالی چاپ پرچم ساحلی هلالی

چاپ پرچم ساحلی هلالی

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social