پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی

  • نام محصول : پاپ آپ 3*3 مگنتی خارجی
  • جنس سازه : آلومینیوم و پلاستیک
  • جنس کیف : برزنت تک لایه
  • وزن سازه همراه با مدیا : 13 کیلوگرم
  • سایز چاپ پاپ آپ استند کرو (منحنی) : 347.5*225 سانتی متر
  • سایز چاپ پاپ آپ استند تخت (فلت) : 375*225
  • ابعاد سازه بعد از نصب (کرو) : ارتفاع 225 | طول 260 | عرض 60 سانتی متر
  • ابعاد سازه بعد از نصب (تخت) : ارتفاع 225 | طول 308 | عرض 30 سانتی متر
  • زمان جهت نصب سازه در محل : 30 دقیقه
  • زمان تحویل : یک روز کاری
  • بسیار سبک و کم حجم
  • با قابلیت نصب پروژکتور های قدرتمند و حرفه ای جهت نورپردازی غرفه 
  • سازه تخصصی برای غرفه آرایی و تبلیغات حرفه ای







نمایش تصویر 360 درجه


همه چیز در مورد پاپ آپ استند مگنتی خارجی 3*3

پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی یکی از محصولات پرفروش تبلیغاتی است. زمانی را تصور کنید که برای خرید و بازدید به نمایشگاه می‌روید. در هنگام ورود توجهتان به غرفه‌ای جلب می‌شود که تبلیغاتی متنوع و تاثیرگذار دارد و شما ناخودآگاه به سمت آن غرفه حرکت می‌کنید. وقتی به خودتان می‌آیید می‌بینید که جلوی غرفه مذکور هستید ، تعجب نکنید! این تاثیر تبلیغات بر روی اکثر مخاطبان و مشتریان است.
اگر شما هم به فکر شرکت در نمایشگاه صنف تجاری خود هستید و مایلید تبلیغات غرفه‌تان بسیار تاثیرگذار و جذاب باشد بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا یکی از محصولات کاربردی را به شما معرفی کینم.

پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی

این محصول همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید، به کمک استند پاپ آپ شما می‌توانید مدیاهایی که با چاپ لارج فرمت تهیه کردید را نصب کنید و محصول تبلیغاتی، شعار، برند و تصاویری از محصولات خود را به مخاطبین نشان دهید. تفاوتی که پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی با سایر محصولات تبلیغاتی نمایشگاهی موجود دارد، تفاوت در کیفیت و اندازه است.
برخی از غرفه داران از پرچم  و استند تبلیغاتی برای تبلیغ غرفه خود استفاده می‌کنند که به دلیل اندازه کوچکشان در میان انبوهی از جمعیت قابل توجه نیست. این امر باعث می‌شود غرفه دار در تبلیغات ضعیف عمل کرده و استقبالی که انتظارش را می‌کشید را مشاهده نکند، این امر باعث دلسردی و صرف هزینه‌های زیادی می‌شود.
پس برای جلوگیری از خسارت‌های مالی از روش‌ها و محصولات تبلیغات نمایشگاهی مناسب استفاده کنید. استند پاپ آپ 3*3 به دلیل اندازه بزرگی که دارد ( در حالت تخت 225*308*30 سانتی‌متر و در حالت کرو 225*260*60 سانتی‌متر) از فاصله دور نیز قابل نمایش است و توجه مخاطبان زیادی را بر روی خود جذب می‌کند.
شما می‌توانید در هنگام ثبت سفارش پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی، پروژکتورهای قدرتمند موجود در سایت را نیز سفارش دهید. پروژکتور پاپ آپ استند با قدرت 150 وات با تاباندن نور مناسب بر روی چاپ پلات و لمینت شما اطلاع رسانی و جلب توجه را دو چندان می‌کنند.

مشخصات سازه نمایشگاهی

  • پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی وزنی در حدود 13 کیلوگرم دارد؛ پس می‌توانید به آسانی محصول خود را جابجا کنید.
  • برای پیشگیری از آسیب و برخورد ضربه به سازه‌ در هنگام جابجایی می‌توانید از کیف هاردکیس چرخدار استفاده کنید. این کیف‌ از مواد محکم و ضدضربه ساخته شده ‎است که احتمال آسیب را به صفر می‌رساند.
  • شما می‌توانید پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی خود را در دو حالت کرو و تخت استفاده کنید و به کمک این دو حالت تنوعی در چینش غرفه خود ایجاد کنید.

خرید آنلاین پاپ آپ استند رسانه

برای خرید محصول تبلیغاتی نیاز نیست مسافتی طولانی طی کرده و زمان زیادی صرف کنید. استند رسانه با ایجاد امکان خرید اینترنتی این مسائل و مشکلات را حل کرده است، با مراجعه به سایت می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین شما می‌توانید از خدمات ویژه ای که شرکت استند رسانه برای مشتریان خود در نظر گرفته است نیز بهره مند شوید، برای مثال قبل از خرید امکان مشاوره آنلاین با متخصصان شرکت را دارید.

براي شروع طراحی، ابتدا يك صفحه جديد در نرم افزار گرافيكی خود  نظیر كرل دراو، فتوشاپ، اين ديزاين، ايلاستريتور و ... به ارتفاع  225 سانتيمتر و طول 347.5 سانتی متر ايجاد نموده و مطابق تصوير، صفحه را با کمک خطوط راهنما به قطعات 69.5 سانتی متری (5 لت) تقسیم نموده و طراحی خود را آغاز نمایید.
در نظر داشته باشید که در لت اول و آخر مطلقا هیچ چیزی غیر از طرح پس زمینه قرار ندهید زیرا این دو لت در موقع نصب بر روی سازه بصورت نیم دایره درآمده چنانچه مطالبی در آن باشد از دید بازدیدکنندگان مخفی میماند. همچنین سعی کنید حتی الامکان روی خطوط راهنما چیزی قرار ندهید، این خطوط راهنما در واقع خطوط برش هستند و اگر چیزی روی آنها باشد حتما برش شده و ممکن است به طرح شما آسیب بزند. لازم به ذکر است که هر چه رزولوشن تصاویر مورد استفاده بالاتر باشد، قطعا چاپ نهایی هم از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود ، لطفا طرح نهایی را با رزولوشن 100 Dpi پیکسل بر اینچ و با فرمت jpg یا Tif و کالر مد cmyk در سایز اصلی تحويل ما نماييد. کارشناسان استند رسانه آماده سازی پیش از چاپ را با كمال ميل برايتان انجام خواهند داد.
جهت برپا كردن استند پاپ آپ خود، ابتدا سازه شبكه ای را باز نموده و بعد از نصب خط كش های مربوطه و مونتاژ صفحات چاپی پلات و لمینت در كنار هم در محل نمايشگاه، سازه شما آماده بهره برداری است. شما میتوانید برای چگونگی برپایی سازه نمایشگاهی خود به لینک ویدئوی آموزشی که در سایت قرارداده شده مراجعه کنید.
فايلهای شما با دستگاههای مدرن چاپ طولي و لارج فرمت HP بصورت 6 رنگ با كيفيت منحصر به فرد چاپ می گردد.
همكاران ما در شركت استند رسانه ، تمام سعی خود را نموده اند تا شما در كمترين زمان و پرداخت منصفانه ترين هزينه، سازه ای با بالاترين استاندارد و كيفيت تحويل بگيريد.

                                                                          خيالتان راحت !

                                                                                           تا آخر نمایشگاه در کنارتان هستیم

ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  



مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
پاپ آپ استند 2*3 ریلی فنری ایرانی پاپ آپ استند 2*3 ریلی فنری ایرانی

پاپ آپ استند 2*3 ریلی فنری ایرانی

ico اطلاعات بیشتر
هاردکیس چرخدار آلومینیومی 2 خانه هاردکیس چرخدار آلومینیومی 2 خانه

هاردکیس چرخدار آلومینیومی 2 خانه

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی

پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند 4*3 مگنتی خارجی پاپ آپ استند 4*3 مگنتی خارجی

پاپ آپ استند 4*3 مگنتی خارجی

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social