پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

چراغ هالوژن پایه کلیپسی

چراغ هالوژن پایه کلیپسی

"پاپ آپ استند ها این روز ها یکی از رایج ترین شیوه های تبلیغاتی پر فروش شده است که بسیاری از کسب و کار ها علاقمند به خرید این سازه محبوب هستند تا برند خود را به زیبایی در چشم مخاطبان به نمایش بگذارند. از این رو ما در تیم تبلیغات و فروش رسانه نقره ای بر آن شدیم در کنار پاپ آپ استند، تجهیزات و خدمات با کیفیت را همراه با ضمانت ارائه دهیم تا بهترین بازخورد ها را از تبلیغات حرفه ای دریافت نمایید. استفاده از چراغ هالوژن پایه کلیپسی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین پیشنهادات رسانه نقره ای به شما مشتریان گرامی است تا بتوانید با استفاده از این ابزار پرکاربرد زیبا ترین جلوه ها را به بازدید کنندگان ارائه کنید.

جنس چراغ هالوژن پایه کلیپسی از آهن است که در کل 250 گرم وزن دارد. ابعاد این هالوژن پاپ آپ استند رسانه نقره ای با ارتفاع 15، طول 50 و عرض 15 می باشد. در صورت تمایل به سفارش می توانید طی یک روز کاری آن را دریافت نمایید. با استفاده از چراغ هالوژن پایه کلیپسی تا 85 درصد می توانید در مصرف برق صرفه جویی کنید وسالها ازعمر و دوام بالای این هالوژن بیشترین بهره وری را داشته باشید. تکنولوژی ارائه شده در این لامپ ها از نوع SMD و COB است که برای نورپردازی های متمرکز و موضعی نیز قابل استفاده است.

نورپردازی های حرفه ای و با کیفیت روی پاپ آپ استند کمک می کند در هر مکانی که هستید پوستر های تبلیغاتی سازه را با شفافیت و بالاترین سطح دید در اختیار مخاطبان قرار دهید. از این رو می توانید با توجه به اندازه پاپ آپ استند نمایشگاهی هر تعداد چراغ هالوژن پایه کلیپسی که بخواهید سفارش دهید. وزن کم هالوژن مزیت بزرگی است که در وزن سازه و سنگینی آن خللی ایجاد نمی کند.

ضمنا علاوه بر نور گسترده و همه جانبه، با کمک نورپردازی چراغ هالوژن پایه کلیپسی می توانید قسمت هایی از پوستر که در نظر دارید بیشتر دیده شوند را به صورت متمرکز نورپردازی کنید. در هر صورت کارایی چراغ هالوژن پایه کلیپسی وابسته به نیاز و نوع استفاده شما است که بخواهید پوستر تبلیغاتی چگونه دیده شود.

در صورت تمایل می توانید از محصول دیگر رسانه نقره ای که پروژکتور های پاپ آپ استند هستند نیز دیدن کنید. آنچه را که سبب رفاه، راحتی و کاهش هزینه های صاحبان مشاغل می شود را به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم پکیجی از بهترین ها را به علاقمندان ارائه نماییم."


نمایش ویدئوی محصول


جنس سازه آهن
جنس کیف ندارد
وزن سازه 250 گرم با لامپ
وزن چاپ بامگنت ندارد
سایز چاپ ندارد
ابعاد سازه بعداز نصب طول 50 عرض 15 ارتفاع 15 سانتی متر
زمان تحویل یکروز کاری

ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  



لامپ‌های هالوژنی LED جایگزین مناسبی برای پروژکتورهای پر مصرف میباشند . این نوع لامپها با دو نوع تکنولوژی SMD و COB ارائه گردیده است که جهت نورپردازی متمرکز و موضعی مناسب می‌باشد. از ویژگی‌های بازر این محصول می‌توان به طول عمر بالا و صرفه‌جویی بیش از %85 در مصرف انرژی اشاره کرد.


بدنه ی این محصول فلزی و قسمت کلیپس آن از جنس پلاستیک فشرده میباشد و به لحاظ اینکه لوله ی آن از جنس خرطومی است، میتوان آنرا به هر شکل دلخواه جهت نورپردازی حالت داد



مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
هاردکیس پاپ آپ برزنتی چرخدار هاردکیس پاپ آپ برزنتی چرخدار

هاردکیس پاپ آپ برزنتی چرخدار

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند سوئیسی فنری 5*3 با هاردکیس پاپ آپ استند سوئیسی فنری 5*3 با هاردکیس

پاپ آپ استند سوئیسی فنری 5*3 با هاردکیس

ico اطلاعات بیشتر
کیف چرخدار پاپ آپ برزنتی کیف چرخدار پاپ آپ برزنتی

کیف چرخدار پاپ آپ برزنتی

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3 پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3

پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social