پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری ایرانی

پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری

"اگر قصد دارید برای تبلیغات نمایشگاهی خود از پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری استفاده کنید بی شک انتخاب بجا و مناسبی نموده اید. کیفیت، مدل تبلیغات، ابعاد و کارایی پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری به گونه ای است که می توانید به راحتی هر آنچه را که می خواهید به اطلاع مخاطب برسانید. در نظر داشته باشید پاپ آپ را در قسمتی از غرفه قرار دهید که بیشتر از همه در دیدرس مراجعین است و از همه مهم تر موارد و موضوعاتی را که در نظر دارید در فرصت چند روزه نمایشگاه به اطلاع عموم برسانید را به گونه ای واضح، با بزرگنمایی استاندارد روی پاپ آپ مطرح کنید.

در صورت نیاز می توانید ویدئوی آموزشی نصب پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری را مشاهده کنید تا با تسلط و مهارت بیشتر سازه را در محل اجرا کنید. یکی از مهم ترین و پر استرس ترین کارهایی که هر کسب و کار را به خود مشغول می کند برگزاری نمایشگاه است. در صورتی که می خواهید همه فن حریف در این زمینه ظاهر شوید باید تبلیغات حرفه ای را همراه با ابزارهای قدرتمند داشته باشید. در نظر بگیرید وجود نیرو های خبره و حرفه ای بدون تجهیزات قطعا کارآیی چندانی ندارند، این بدان معنی است که سربازان قدرتمند را بدون صلاح به میدان مبارزه فرستاده باشید.

با وجود پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری و دیگر ابزارهای نمایشگاهی، به وضوح خواهید دید با کمترین تلاشی مخاطبان بسیاری جذب شیوه های تبلیغاتی شما می شوند که دراین میان تنها ارائه اطلاعات و پاسخگویی به سوالات مراجعین برعهده شما است. استند رسانه پیشنهاد اکید می کند حتما از طرح های تبلیغاتی خلاقانه و حرفه ای استفاده کنید تا آنچه که هزینه می کنید را با فیدبک مثبت دریافت کنید.

این نمونه از پاپ آپ استند نمایشگاهی مانند سایر مدل ها کیف چرخدار برزنتی (با وزنی معادل 3 کیلو گرم) برای محافظت و نگهداری دارد که وزن سازه همراه با کیف محافظ 15 کیلوگرم است. در صورتی که طرح چاپی روی آن سوار شود 6 کیلوگرم به این وزن اضافه خواهد شد.

برای طراحی پوستر چاپی پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری ابعاد را با ارتفاع 235 و عرض 420 در نظر بگیرید. با تقسیم نمودن صفحه به اندازه های 70 سانتی متری 6 لت خواهید داشت که با رعایت فاصله از لبه های کار می توانید طراحی را شروع کنید. در صورتی که خرید پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری خود را از استند رسانه داشته اید می توانید با کمک طراحان بخش گرافیک برای دریافت بهترین الگوهای تبلیغاتی مشاوره های لازم را داشته باشید تا در زمان مناسب سفارش تبلیغاتی خود را دریافت کنید."


نمایش ویدئوی محصول نمایش تصویر 360 درجه


جنس سازه آلومینیوم و ABS
جنس کیف برزنتی - چرخدار
وزن سازه 15 کیلوگرم با کیف چرخدار ( وزن کیف چرخدار 3 کیلو)
وزن چاپ بامگنت 6 کیلوگرم
سایز چاپ کرو = 235*420 سانتی متر | تخت = 235*460.2 سانتی متر
ابعاد سازه بعداز نصب کرو = ارتفاع 235 طول 340 عرض 80 سانتی متر | تخت = ارتفاع 235 طول 368 عرض 30 سانتی متر
زمان تحویل 1 روز کاری

ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  


براي شروع طراحي، ابتدا يك صفحه جديد در نرم افزار گرافيكي خود نظیر كرل دراو، فتوشاپ، اين ديزاين، ايلاستريتور و ... به ارتفاع 235 سانتيمتر و طول 420 سانتي متر ايجاد نموده و مطابق تصوير، صفحه را با کمک خطوط راهنما به قطعات 70 سانتي متری (6 لت) تقسیم نموده و طراحی خود را آغاز نمایید.

در نظر داشته باشید که در لت اول و آخر مطلقا هیچ چیزی غیر از طرح پس زمینه قرار ندهید زیرا این دو لت در موقع نصب بر روی سازه بصورت نیم دایره درآمده چنانچه مطالبی در آن باشد از دید بازدیدکنندگان مخفی میماند. همچنین سعی کنید حتی الامکان روی خطوط راهنما چیزی قرار ندهید، این خطوط راهنما در واقع خطوط برش هستند و اگر چیزی روی آنها باشد حتما برش شده و ممکن است به طرح شما آسیب بزند. لازم به ذکر است که هر چه رزولوشن تصاویر مورد استفاده بالاتر باشد، قطعا چاپ نهایی هم از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود ، لطفا طرح نهایی را با رزولوشن 100 Dpi پیکسل بر اینچ و با فرمت jpg یا Tif و کالر مد cmyk در سایز اصلی تحويل ما نماييد. کارشناسان استند رسانه آماده سازی پیش از چاپ را با كمال ميل برايتان انجام خواهند داد.

جهت برپا كردن استند پاپ آپ خود، ابتدا سازه شبكه ای را باز نموده و بعد از نصب خط كش های مربوطه و مونتاژ صفحات چاپی پلات و لمینت در كنار هم در محل نمايشگاه، سازه شما آماده بهره برداری است. شما میتوانید برای چگونگی برپایی سازه نمایشگاهی خود به لینک ویدئوی آموزشی که در سایت قرارداده شده مراجعه کنید.

فايلهای شما با دستگاههای مدرن چاپ طولي و لارج فرمت HP بصورت 6 رنگ با كيفيت منحصر به فرد چاپ می گردد.

همكاران ما در شركت استند رسانه ، تمام سعی خود را نموده اند تا شما در كمترين زمان و پرداخت منصفانه ترين هزينه، سازه ای با بالاترين استاندارد و كيفيت تحويل بگيريد.


                                                                         خيالتان راحت !


                                                                                          تا آخر نمایشگاه در کنارتان هستیم

مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3 پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3

پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3

ico اطلاعات بیشتر
هاردکیس پاپ آپ کانترشو چرخدار هاردکیس پاپ آپ کانترشو چرخدار

هاردکیس پاپ آپ کانترشو چرخدار

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند 4*3 مگنتی فنری ایرانی پاپ آپ استند 4*3 مگنتی فنری ایرانی

پاپ آپ استند 4*3 مگنتی فنری ایرانی

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی

پاپ آپ استند 3*3 مگنتی خارجی

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social