پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

چاپ پرچم های تشریفات

پرچم های تشریفات

"در مراسم رسمی از قبیل جشن، اعیاد، مناسبت های ملی و مذهبی، مراسمات اداری و سازمانی اغلب نیاز است مراسم به صورت تشریفاتی برگزار شود. زیرا میهمانان از سطوح مختلف رده های سازمانی هستند که باید چیدمان و تزئینات به گونه ای فاخر و در خور ارائه شود. یکی از پر کاربردترین عناصر کلیدی که در این مراسمات، مورد استقبال و توجه قرار می گیرد، پرچم های تشریفات است که در ورودی ها قد علم کرده و معرف برندِ میزبان است.

استفاده از پرچم های تشریفات جنبه های لوکس و گرانمایه ای را به مراسم می بخشد که نشان از قدرتمند بودن برند است که قطعا با برنامه ریزی مدیری مقتدر هدایت می شود. پرچم های تشریفات در رنگ های متنوع ارائه می شوند که هر کسب و کار می تواند با توجه به رنگ دلخواه، رنگ های سازمانی یا مناسبتی، ایده آل ترین را انتخاب کند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. پارچه این پرچم ها از نوع مخمل درجه 1 است که بر روی پایه فلزی ضد خش، ضد زنگ و ضد ضربه نصب می شود. ریشه های پرچم رنگ های متفاوتی دارد که می توانید در زمان خرید از رسانه نقره ای رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید.

پرچم های تشریفات قابل شستشو هستند و هیچ رنگ رفت یا آبرفتی بعد از شستشو نخواهند داشت. برای طراحی روی پارچه می توان لوگو و نام سازمان را درج کرد و در سالن ورودی، سالن انتظار، پذیرش، لابی، اتاق های کنفرانس، سالن های آمفی تئاتر، غرفه های نمایشگاهی، سالن های سینما و غیره قرار دهید. در کل می توان گفت استفاده از پرچم های تشریفات کمک می کند تا کلاس کاری ویژه ای برای برند ایجاد شود.

چاپ لوگو روی پرچم های تشریفات به روش های:

1.   چاپ سیلک

2.   چاپ دیجیتال

3.   چاپ لیزر

4.   تیکه دوزی

5.   گلدوزی

انجام می شود که در زمان ثبت سفارش نوع چاپ را نیز می توانید انتخاب کنید.

توصیه رسانه نقره ای به صاحبان مشاغل، مدیران ارگان های دولتی و خصوصی این است که با توجه به ابعاد فضای ساختمان در ورودی ساختمان، لابی، اتاق مدیریت، سالن همایش، سالن انتظار و سالن جلسات از تعدادی پرچم های تشریفات استفاده نمایند تا برند بهتر در ذهن ارباب رجوع و میهمانان حک شود. این پرچم ها قابلیت چاپ دورو دارند که در پنج نوع (همانطور که در بالا نام برده شد) به چاپ می رسند. پایه پرچم در انواع پایه های پنجه شیری و خورشیدی ارائه می شود. 12 رنگ ریشه مختلف برای پرچم ها در نظر گرفته شده است تا انتخاب به راحتی صورت گیرد. ابعاد پرچم های تشریفات 150 در 90 سانتی متر است و در کنج های اتاق یا ورودی درب ها گذاشته می شوند."


منبع : رسانه نقره ای




ico محاسبه آنلاین قیمت و سفارش
یک :
دو :
تعداد :


قیمت : 20,000 تومان




ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  



مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
چاپ پرچم ساحلی قطره ای چاپ پرچم ساحلی قطره ای

چاپ پرچم ساحلی قطره ای

ico اطلاعات بیشتر
چاپ پرچم های تشریفات چاپ پرچم های تشریفات

چاپ پرچم های تشریفات

ico اطلاعات بیشتر
چاپ پرچم ساحلی سامورایی چاپ پرچم ساحلی سامورایی

چاپ پرچم ساحلی سامورایی

ico اطلاعات بیشتر
چاپ پرچم ساحلی بادبانی چاپ پرچم ساحلی بادبانی

چاپ پرچم ساحلی بادبانی

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social