پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

استند سه پایه بوم فلزی

سه پایه بوم

"در نقاشی روی بوم، ابزارهای کاربردی سهم مهمی در کیفیت و نتیجه کار دارند که سه پایه بوم نقاشی یکی از این اقلام است. می توانید این سه پایه را در وضعیت های مختلف با توجه به قَد، حالت ایستاده یا نشسته در وضعیت های مختلف قرار داد. سه پایه بوم ابزار حرفه ای است که وزن و حجم بسیار کمی دارد و می توان آن را به راحتی با خود حمل کرد که عموما از آلومینیوم، پلاستیک و یا چوب ساخته می شوند.

بیشترین ارتفاعی که می توان برای سه پایه بوم در نظر گرفت 80 سانتی متر است. اما نگران نباشید این ارتفاع قابل تنظیم است که می توان با توجه به وضعیت تابلو ارتفاع آن را تغییر داد. در قسمتی که بوم قرار می گیرد پیچ های قابل تنظیم فلزی تعبیه شده تا با توجه به نوع ارتفاع کوچک یا بزرگی بوم آن را تنظیم نمود.

می توان سه پایه بوم رسانه نقره ای را تا کرده و با حجم کمی که پیدا می کند با خود در مسیرهایی که پیاده هستید هم حمل کنید و یا در کیف دستی قرار دهید. قطعه پلاستیکی در انتهای پایه های چوبی سه پایه تعبیه شده که برای جلوگیری از سرخوردن آن است. طول و عرض سه پایه در حالت نصب به ترتیب 150 و 80 در 40 سانتی متر و در حالت بسته 50 و 10 در 10 سانتی متر می باشد. با اینکه سه پایه بوم یکی از جلوه های زیبای هنر است که وجودش در اتاق زینت بخش و زیبنده است اما در صورت تمایل می توانید آن را بعد از اتمام کار تا کرده و در گوشه و کنار اتاق بگذارید که جای زیادی اشغال نکند و بهم ریختی در وضعیت دکوراسیون نداشته باشد.

از دیگر ویژگی های سه پایه بوم نقاشی رسانه نقره ای می توان به جا قلم مویی آن اشاره کرد که یک نقاش نیاز مبرم به آن دارد تا بتواند با ابزارها سریع تر و بهتر کار کند و دستانی پر و خسته در زمان نقاشی نداشته باشد. برای انجام هر کاری (مانند نقاشی روی بوم) بهتر است دور و اطرافی خلوت، ابزار حرفه ای و تمرکز بالا داشت تا بتوان به نتایج ایده آل دست یافت که این سه پایه همه نیازهای یک نقاش را برآورده خواهد ساخت.

در صورت تمایل جهت سفارش سه پایه بوم با ما تماس بگیرید تا در تاریخ مورد نظر محصول را دریافت نمایید. همچنین می توانید به صورت آنلاین محصول را خریداری کنید که در زمان نیز صرفه جویی نموده باشید."


منبع : رسانه نقره ای


نمایش تصویر 360 درجه


الهام محمدی
میخوام تا فردا پنج شنبه به دستم برسد
پاسخ مدیر :
سلام، لطفا جهت ثبت سفارش با شماره های شرکت تماس
بگیرید

ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  



مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
استند سه پایه بوم فلزی استند سه پایه بوم فلزی

استند سه پایه بوم فلزی

ico اطلاعات بیشتر
بج سینه

بج سینه

ico اطلاعات بیشتر
استند قاب فنری استند قاب فنری

استند قاب فنری

ico اطلاعات بیشتر
چاپ و رایت CD و DVD چاپ و رایت CD و DVD

چاپ و رایت CD و DVD

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social