پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

میز کانتر مگنتی استوانه ای

میز کانتر مگنتی استوانه ای LX

"شاید در تعریف میز کانتر مگنتی استوانه ای به دلیل ابعاد بتوان جایگاه یک نفر را برای آن تعریف کرد اما به طور کلی نوع سازه این میز به گونه ای است که از هر جهت می توان در کنار یا مقابل آن قرار گرفت و استفاده کرد. میز کانتر استوانه ای 1 نفره تنها برای استفاده نمایشگاهی نیست بلکه می توان در اماکنی که متقاضیان یک باجه زیاد هستند، با استفاده از این میز کانتر ازدحام مقابل پیشخوان یا فرد مسئول را کمتر نمود.

به عنوان مثال در بانک ها، محیط های اداری و دیگر اماکن دولتی و خصوصی که مراجعین زیادی دارند می توان فیش های معمول واریزی، برداشت وجه، ثبت نام، تقاضا نامه و غیره را روی میز کانتر استوانه ای 1 نفره در سالن قرار داد و افراد را برای برداشتن و پر کردن فرم به سمت میز هدایت نمود. با این حال می توان با استفاده از تعدادی میز کانتر مگنتی استوانه ای سرعت انجام کار چندین ارباب رجوع را افزایش داد، همچنین میتوان در وسط غرفه های بزرگ و مراسم خیریه و .... از میز کانتر مگنتی استوانه ای به عنوان میز پذیرایی استفاده نمود که طرح تبلیغاتی مناسبی هم دور تا دور آن خودنمایی میکند.

طرح گرافیکی میز کانتر مگنتی استوانه ای در صورتی که قرار است یک نفر در کنار آن مستقر شود بهتر است در طرف مقابل و رو به مراجعین قرار باشد. در غیر این صورت با رعایت ابعاد 213 در 90 طراحان گرافیک می توانند طرحی را ارائه کنند که از هر جهت خوانا و بدون ابهام باشد. با این حال میز کانتر مگنتی استوانه ای به یک برند کمک می کند تا از هر طرف زاویه دید خوبی را به علاقمندان بدهد و به سرعت با مخاطب ارتباط برقرار نماید.

میز کانتر مگنتی استوانه ای رسانه نقره ای را پس از استفاده می توانید در کیف برزنتی مخصوص قرار دهید که درب آن به صورتی زیپی است. جنس کیف از برزنت با کیفیت و مرغوب ساخته شده که سازه را در مقابل شرایط مختلف از جمله فرسودگی و غیره حفظ خواهد کرد. همچنین وزن این سازه با کیف 11 کیلوگرم و جنس طرح چاپی که روی آن نصب می شود پلات و لمینت بوده که ورزن آن 1 با احتساب وزن مگنت کیلوگرم است. می توانید طی مدت طولانی از میز کانتر مگنتی استوانه ای استفاده کنید و هر زمان بخواهید می توان طرح چاپی را تعویض نمایید.

جنس میز کانتر مگنتی استوانه ای از آلومنیوم، پلاستیک فشرده و چوب ام دی اف است که وزن سبک، انعطاف پذیری و مقاومت بالا به آن بخشیده و ابعادی به ارتفاع 92 و قطر 72 سانتی متر دارد."


منبع : رسانه نقره ای


نمایش ویدئوی محصول


جنس سازه آلومینیوم و ABS و چوبMDF
جنس کیف برزنتی
وزن سازه 11 کیلوگرم با کیف برزنتی
وزن چاپ بامگنت 1 کیلو
سایز چاپ 213*90
ابعاد سازه بعداز نصب ارتفاع 92 قطر 72 سانتی متر
زمان تحویل 1 روز کاری

ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  


براي شروع طراحی، ابتدا يك صفحه جديد در نرم افزار گرافيكی خود نظیر كرل دراو، فتوشاپ، اين ديزاين، ايلاستريتور و ... به ارتفاع 90 سانتيمتر و طول 213 سانتی متر ايجاد نموده و مطابق تصوير، صفحه را با کمک خطوط راهنما خط کشی نموده و طراحی خود را آغاز نمایید.

در نظر داشته باشید که حتما در محدوده ی وسط طرح که در دید مستقیم بازدیدکننده قرار دارد مطالب خود را درج نموده و در طرفین طرح مطلقا هیچ چیزی غیر از طرح پس زمینه قرار ندهید زیرا این دو محدوده در موقع نصب بر روی سازه بصورت نیم دایره درآمده و به پشت سازه میروند و چنانچه مطالبی در آن باشد از دید بازدیدکنندگان مخفی میماند. (معمولا در قسمت وسط از لوگوی شرکت و نام شرکت و آدرس سایت استفاده میشود). لازم به ذکر است که هر چه رزولوشن تصاویر مورد استفاده بالاتر باشد، قطعا چاپ نهایی هم از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود ، لطفا طرح نهایی را با رزولوشن 100 Dpi پیکسل بر اینچ و با فرمت jpg یا Tif و کالر مد cmyk در سایز اصلی تحويل ما نماييد. کارشناسان استند رسانه آماده سازی پیش از چاپ را با كمال ميل برايتان انجام خواهند داد.

جهت برپا كردن استند کانتر خود، ابتدا سازه شبكه ای را باز نموده و بعد از نصب خط كش هاي مربوطه و چسباندن صفحه ی چاپی پلات و لمینت در جلوی میز کانتر، سازه شما آماده بهره برداری است. شما میتوانید برای چگونگی برپایی سازه نمایشگاهی خود به لینک ویدئوی آموزشی که در سایت قرارداده شده مراجعه کنید.

فايلهاي شما با دستگاههای مدرن چاپ طولی و لارج فرمت HP بصورت 6 رنگ با كيفيت منحصر به فرد چاپ مي گردد.

همكاران ما در شركت استند رسانه ، تمام سعی خود را نموده اند تا شما در كمترين زمان و پرداخت منصفانه ترين هزينه، سازه ای با بالاترين استاندارد و كيفيت تحويل بگيريد.


                                                                              خيالتان راحت !

                                                                                                تا آخر نمایشگاه در کنارتان هستیم

مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
میز کانتر مگنتی استوانه ای میز کانتر مگنتی استوانه ای

میز کانتر مگنتی استوانه ای

ico اطلاعات بیشتر
میز کانتر ریلی 1 نفره میز کانتر ریلی 1 نفره

میز کانتر ریلی 1 نفره

ico اطلاعات بیشتر
میز کانتر مگنتی 2 نفره میز کانتر مگنتی 2 نفره

میز کانتر مگنتی 2 نفره

ico اطلاعات بیشتر
میز کانتر ریلی 2 نفره میز کانتر ریلی 2 نفره

میز کانتر ریلی 2 نفره

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social