پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3 با هاردکیس

  • نام محصول : پاپ آپ سوئیسی فنری 3*3 هاردکیس
  • جنس سازه : آلومینیوم و پلاستیک
  • جنس کیف : هاردکیس چرخدار برزنتی
  • وزن سازه همراه با مدیا : 16 کیلوگرم با کیف چرخدار (وزن کیف چرخدار 7 کیلو)
  • سایز چاپ پاپ آپ استند کرو (منحنی) : 350*230 سانتی متر
  • سایز چاپ پاپ آپ استند تخت (فلت) : 453*230
  • ابعاد سازه بعد از نصب (کرو) : ارتفاع 230 طول 260 عرض 80 سانتی متر
  • ابعاد سازه بعد از نصب (تخت) : ارتفاع 230 طول 450 عرض 30 سانتی متر
  • زمان جهت نصب سازه در محل : 30 دقیقه
  • زمان تحویل : یک روز کاری
  • بسیار سبک و کم حجم
  • با قابلیت نصب پروژکتور های قدرتمند
  • اطمینان خاطر با خریدی ایده آل و دلخواه








نمایش ویدئوی محصول نمایش تصویر 360 درجه


ico محاسبه آنلاین قیمت و سفارش
نام محصول :
طراحی :
چاپ :
نورپردازی :
تعداد سفارش :


قیمت : 11,620,000 تومان




پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3 هاردکیس

برای پیروز شدن در بازار رقابتی امروز تنها راه حل دیده شدن است، اما چگونه باید محصولات و خدمات خود را به مخاطب نمایش دهید؟ راه‌های بسیاری برای تبلیغات وجود دارد مانند پخش آگهی در شبکه‌های تلویزیونی، نصب بنر در خیابان‌ها، پخش تراکت ‌های تبلیغاتی و غیره. یکی از راه‌هایی که توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار را به خود جلب کرده است شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.
در نمایشگاه‌ها شما امکان ارتباط مستقیم با مشتریان را دارید و می‌توانید از نظرات و انتقادات آنان باخبر شوید. البته بهتر است این مورد را فراموش نکنید که نمایشگاه دارای غرفه‌های زیادی است که رقبای شما نیز در آن‌ها حضور دارند، پس باید با برنامه‌ریزی عالی در نمایشگاه ظاهر شوید.
مواردی که باید در نمایشگاه بدانید و آن‌ها را رعایت کنید!
  1. داشتن تیم قوی با توانایی معاشرت بالا؛ به طوری که افراد تیم شما بتوانند با مخاطب به خوبی سخن بگویند و پاسخ تمامی سوالات آن‌ها را با حوصله بدهند.
  2. توجه به محصولات ارائه شده و نوع ارائه آن به مشتریان؛ به این منظور توصیه می‌شود از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات خود در نمایشگاه استفاده کنید. همچنین اگر محصول جدیدی تولید کرده‌اید، نمایشگاه بهترین مکان برای رونمایی از آن است؛ زیرا مخاطبان بسیاری به خاطر کنجکاوی به سمت غرفه شما جذب می‌شوند.
  3. مهمترین موردی که باید به آن توجه کنید دکوراسیون غرفه‌تان است. بر اساس تحقیقات انجام شده، شکل ظاهری غرفه و رنگ‌ها و ساختاری که برای غرفه‌تان در نظر گرفته‌اید بیشترین تاثیر را بر ذهن مخاطب می‌گذارند.
  4. اکنون که با موارد تاثیر گذار در نمایشگاه آشنا شدید، نگاهی جزئی‌تر به غرفه آرایی و سازه‌های تبلیغاتی نمایشگاهی خواهیم داشت.

مشخصات سازه نمایشگاهی 3*3 سوئیسی فنری هاردکیس

  • پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3 به وسیله تجهیزات و کیفیت‌های به روز دنیا ساخته شده است و از دوام بالایی برخوردار است. به طوری که شما می‌توانید بعد از اتمام دوره نمایشگاه، سازه را جمع کرده و در موقعیت و مکان‌های دیگر استفاده کنید. با استفاده از استند پاپ آپ سوئیسی، شما مجبور نیستید برای هر دوره نمایشگاهی هزینه تبلیغ و دکوراسیون بپردازید، تنها کافی است چاپ پلات و لمینت خود را تغییر داده و روی آن نصب کنید.
  • برای طولانی‌تر کردن عمر سازه، شما می‌توانید از کیف‌ هاردکیس چرخدار که به منظور نگهداری از سازه‌ها آماده شده است، استفاده کنید. کیف‌های هاردکیس وزن اندکی (حدود 7 کیلوگرم) دارند و کاربرد بسیاری در نگهداری از محصول دارند.
  • این سازه‌ را می‎توانید با توجه به سلیقه و محیطی که در دسترس دارید به صورت منحنی و تخت استفاده کنید. البته باید به این نکته توجه کنید که فضای اشغال شده در دو مورد و همچنین سایز طرح چاپی حالت تخت و کرو با یکدیگر متفاوت است.

کاربرد استند پاپ آپ سوئیسی فنری 3*3 هاردکیس

پاپ آپ استند به دلیل سایز بزرگی که دارد در اماکن بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ادامه برخی از این موارد ذکر می‌شود.
  • در سالن‌های همایش و کنفرانس‌های بین المللی و داخلی برای معرفی موضوع و سخنرانی از استند پاپ آپ استفاده می‌شود.
  • همچنین در اکران فیلم‌های سینمایی در سالن‌های نمایش از این محصول جهت معرفی فیلم استفاده می‌کنند.
  • در صدا و سیما نیز برای درست کردن دکور و بک گراند استودیو های خبری و گفتگو از این وسیله بهره می‌جویند.

خرید آنلاین سازه نمایشگاهی

حال که با پاپ آپ استند 3*3 سوئیسی فنری هاردکیس آشنا شدید، اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید به سایت استند رسانه مراجعه کرده و محصول خود را سفارش دهید. محصولات سفارش داده شده شما در کمترین زمان ممکن به شما تحویل داده می‌شوند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با متخصصین استند رسانه و همچنین برای دریافت مشاوره، لطفا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.
  • تماس در ساعات اداری : 67 665 665 -021
  • تلگرام  و واتس آپ : 818 90 40 0919

براي شروع طراحی، ابتدا يك صفحه جديد در نرم افزار گرافيكی خود  نظیر كرل دراو، فتوشاپ، اين ديزاين، ايلاستريتور و ... به ارتفاع  230 سانتيمتر و طول 350 سانتی متر ايجاد نموده و مطابق تصوير، صفحه را با کمک خطوط راهنما به قطعات 70 سانتی متری (5 لت)  تقسیم نموده و طراحی خود را آغاز نمایید.

در نظر داشته باشید که در لت اول و آخر مطلقا هیچ چیزی غیر از طرح پس زمینه قرار ندهید زیرا این دو لت در موقع نصب بر روی سازه بصورت نیم دایره درآمده چنانچه مطالبی در آن باشد از دید بازدیدکنندگان مخفی میماند. همچنین سعی کنید حتی الامکان روی خطوط راهنما چیزی قرار ندهید، این خطوط راهنما در واقع خطوط برش هستند و اگر چیزی روی آنها باشد حتما برش شده و ممکن است به طرح شما آسیب بزند. لازم به ذکر است که هر چه رزولوشن تصاویر مورد استفاده بالاتر باشد، قطعا چاپ نهایی هم از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود ، لطفا طرح نهایی را با رزولوشن 100 Dpi پیکسل بر اینچ و با فرمت jpg یا Tif و کالر مد cmyk در سایز اصلی تحويل ما نماييد. کارشناسان استند رسانه آماده سازی پیش از چاپ را با كمال ميل برايتان انجام خواهند داد.
جهت برپا كردن استند پاپ آپ خود، ابتدا سازه شبكه ای را باز نموده و بعد از نصب خط كش های مربوطه و مونتاژ صفحات چاپی پلات و لمینت در كنار هم در محل نمايشگاه، سازه شما آماده بهره برداری است. شما میتوانید برای چگونگی برپایی سازه نمایشگاهی خود به لینک ویدئوی آموزشی که در سایت قرارداده شده مراجعه کنید.
فايلهای شما با دستگاههای مدرن چاپ طولي و لارج فرمت HP بصورت 6 رنگ با كيفيت منحصر به فرد چاپ می گردد.
همكاران ما در شركت استند رسانه ، تمام سعی خود را نموده اند تا شما در كمترين زمان و پرداخت منصفانه ترين هزينه، سازه ای با بالاترين استاندارد و كيفيت تحويل بگيريد.

                                                                          خيالتان راحت !

                                                                                           تا آخر نمایشگاه در کنارتان هستیم

ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  



مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
هاردکیس چرخدار آلومینیومی 2 خانه هاردکیس چرخدار آلومینیومی 2 خانه

هاردکیس چرخدار آلومینیومی 2 خانه

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری ایرانی پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری ایرانی

پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری ایرانی

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند ویژه مگنتی 4*3 کیس کانترشو پاپ آپ استند ویژه مگنتی 4*3 کیس کانترشو

پاپ آپ استند ویژه مگنتی 4*3 کیس کانترشو

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3 پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3

پاپ آپ استند سوئیسی فنری 3*3

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social