پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

چاپ پرچم ساحلی هلالی

استند پرچمی ساحلی هلالی

"استند پرچمی ساحلی هلالی از نمونه استند هایی است که می تواند با دیگر روش های تبلیغاتی به خوبی رقابت کند و با ظاهر شکیل و طراحی حرفه ای خود برنده میدان رقابت باشد. پرچم استند ساحلی هلالی بسیار با دوام است و در مقابل تابش خورشید و اشعه UV هیچ تغییر رنگی نخواهد داد. این پارچه قابلیت شستشو دارد که هیچ رنگی در شستشو مشاهده نخواهید کرد. دوخت با کیفیت این پرچم بگونه ای است که با نمونه های خارجی درجه 1 یکسان است و خبر خوش دیگر آنکه در فضای باز، عوامل جوی هیچ نفوذ و آثاری تخریبی روی استند پرچمی ساحلی هلالی نخواهند داشت.

قیمت مناسبی که این استند در رسانه نقره ای دارد برای بسیاری از صاحبان مشاغل قابل خریداری است که قطعا خریدی مقرون به صرفه و ارزشمند در تبلیغات خواهد بود. در روش های قدیمی تبلیغات، هر بار هزینه ای صرف خرید بنر می شد که هزینه نصب و دردسر های آن کمی سرسام آور می شد اما اینبار استند پرچمی ساحلی هلالی با طراحی منحصر به فرد به گونه ای تشریفاتی میزبان میهمانانتان خواهد بود که هرگز از یاد نخواهد رفت. یک برند در هر صورت به گونه ای عمل می کند تا تبلیغاتی ماندگار و مانا از خود به جای بگذارد.

کارآیی های استند پرچمی ساحلی هلالی:

1.   استفاده در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و حتی فروشگاه های کوچک

2.   تالار های تشریفات و سالن های همایش و آمفی تئاتر

3.   مراکز گردشگری و اقامتگاه های تفریحی

4.   سالن های ورزشی و تناسب اندام یا زیبایی

5.   نمایشگاه اتومبیل، سینما، آموزشگاه و مراکز علمی و غیره

برای هر کسب و کار می توان از استند پرچمی ساحلی هلالی جهت راهنمایی و میزبانی از میهمانان و مدعوین استفاده کرد که در هر بار استفاده مجدد (در صورت نیاز) تنها لازم است که پرچم را عوض کنید. رسانه نقره ای توصیه می کند آرم سازمانی، نام برند، شعار سازمانی را حتما روی استند پرچمی ساحلی هلالی چاپ کنید و از به کاربردن متون اضافه و طولانی جدا خودداری کنید. زیرا این سازه هدفی جز معرفی نام برند و لوگو در دایره تعریف خود ندارد.

بدنه فلزی استند پرچمی ساحلی هلالی در مقابل باران و رطوبت مقاوم است و هیچگونه زنگ زدگی یا پوسیدگی متوجه آن نخواهد شد. وزن سازه 8 کیلوگرم و پرچم 1 کیلوگرم در ابعاد 280 در 70 سانتی متر می باشد. قابلیت حمل آسان از دیگر مزایایی است که می توان برای استند پرچمی ساحلی هلالی برشمرد."


منبع : رسانه نقره ای





ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  



مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
چاپ پرچم ساحلی بادبانی چاپ پرچم ساحلی بادبانی

چاپ پرچم ساحلی بادبانی

ico اطلاعات بیشتر
چاپ پرچم های تشریفات چاپ پرچم های تشریفات

چاپ پرچم های تشریفات

ico اطلاعات بیشتر
چاپ پرچم ساحلی سامورایی چاپ پرچم ساحلی سامورایی

چاپ پرچم ساحلی سامورایی

ico اطلاعات بیشتر
انواع پرچم ساحلی کمانی انواع پرچم ساحلی کمانی

انواع پرچم ساحلی کمانی

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social