پاپ آپ استند استوانه ای درجه یک سوئیسی موجود شد

پروژکتور 150 واتی مخصوص پاپ آپ

  • نام محصول : پروکتور پاپ آپ استند
  • جنس پایه پروژکتور : آهن با رنگ کوره ای مرغوب
  • توان مصرفی هر پروژکتور : 150 وات
  • وزن پایه پروژکتور با لامپ : 500 گرم به ازای هر پایه پروژکتور
  • ابعاد پایه هالوژن : ارتفاع 10 | طول 57 | عرض 13 سانتی متر
  • بسیار سبک و کم حجم، خوش استایل و بادوام بالا
  • با استفاده از این پروژکتور غرفه خود را غرق در نور ببینید! 
  • قابلیت چرخش در همه جهات
  • دارای کلید و سیم کابل در سایز مناسب و بدون نیاز به سیم کشی اضافی
  • قابل نصب بر روی انواع پاپ آپ استند
  • بهترین وسیله برای نوردهی ایده آل 
  • قیمت مناسب
  • لامپ موجود در این پروژکتور از نوع مدادی است و در صورت سوختن براحتی در بازار تهیه می شود
  • زمان تحویل : یک روز کاری در تهران
نمایش ویدئوی محصول


پروژکتور پاپ آپ استند

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر بسیاری از صاحبان کسب و کارها در نمایشگاه، سمینار، همایش و… شرکت می‌کنند تا از این طریق، محصولات، خدمات و برند خود را به دیگران معرفی نمایند و نظر آن‌ها را به خود جلب کنند. لذا در شرایط فعلی و در دنیای تبلیغات از روش‌ها و ابزارهای متنوعی به‌ منظور بهتر و بیشتر دیده شدن استفاده می‌شود. از جمله این ابزارهای مؤثر، می‌توان به پروژکتور پاپ آپ استند اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه این ابزار و راهکار مؤثر تبلیغاتی بپردازیم.

معرفی پروژکتور پاپ آپ استند

همان‌طور که می‌دانید پاپ آپ استند، عنوان یک سازه بسیار بزرگ و نمایشگاهی است که قابلیت حمل و نقل دارد. این سازه به دلیل داشتن یک فضا و صفحه بزرگ گرافیکی، می‌تواند تبلیغات بسیار مؤثری را برای شما انجام دهد. وجود این سازه باعث می‌شود تا شما برجسته‌تر و بیشتر از رقبای کاری خود دیده شوید. پروژکتورهای پاپ آپ استند نیز از جمله عواملی هستند که می‌توانند به جذابیت هرچه بیشتر تبلیغات شما و دیدنی‌تر شدن سازه پاپ آپ استندتان کمک کنند.
این نوع پروژکتور می‌تواند نوری کاملا متمرکز را به پاپ آپ استند شما انتقال دهد تا جلب توجه بیشتری صورت بگیرد و ذهن مخاطبان به پروژه تبلیغاتی و محصولات شما جلب گردد. همان‌طور که می‌دانید نورهای متمرکز به‌ ویژه در مکان‌هایی که کم نورند، می‌توانند یک دید و موقعیت بسیار عالی به سوژه مورد نظر شما ارائه دهند.
از این طریق ذهن مخاطبان به‌ صورت کاملا ناخودآگاه به سمت سوژه تبلیغاتی و مورد نظر شما کشیده خواهد شد. بنابراین به‌ راحتی امکان معرفی و شناساندن خود را در میان انواع و اقسام مختلف محصولات و برندها به دست خواهید آورد.

ویژگی‌ها و مزایای پروژکتور پاپ آپ استند

با استفاده از پروژکتورهای پاپ آپ استند، این امکان برای شما فراهم می‌شود که بتوانید غرفه تبلیغاتی و نمایشگاهی خود را غرق نور سازید. این محصولات، طراحی قابل‌ قبولی دارند و دوام و ماندگاری آن‌ها نیز بسیار بالا است. جنس پایه پروژکتورهای پاپ آپ استند، آهن بوده و با رنگ کوره‌ای بسیار با کیفیتی نیز تزیین شده اند.
توان مصرفی این پروژکتورها، ۱۵۰ وات است. پروژکتورهای پاپ آپ استند را می‌توانید در تمامی جهات بچرخانید و آن ها را در جهت مورد نظر خود به کار گیرید. این امکان برای شما فراهم‌ شده که بتوانید از یک پروژکتور ۱۵۰ واتی برای سازه پاپ آپ استند خود استفاده کنید و یا به‌ صورت هم‌زمان دو یا چند پروژکتور را به کار برید.
چرا که این محصولات وزن بسیار سبکی دارند و به‌ صورت کم‌ حجم نیز طراحی شده‌اند. از طرف دیگر با استفاده از این ابزار، نگران تابش نور کافی به سازه نمایشگاهی خود نیز نخواهید بود.
یکی دیگر از ویژگی‌ها و مزایای بسیار مهم این پروژکتورها میزان مصرف برق بسیار پایین است. لذا استفاده از آن‌ها هزینه‌های شما را نیز کاهش خواهد داد. بنابراین ابزاری بسیار مقرون‌ به‌ صرفه از نظر اقتصادی هستند.
با استفاده از پروژکتور پاپ آپ استند قادر خواهید بود در مواقع لزوم به اصلاح نور و فرایند نورپردازی نیز دست بزنید. برای نمونه در مواقعی که با کمبود نور در هنگام شب مواجه هستید. از طرف دیگر می‌توانید در شرایطی که نورپردازی‌ها به روش‌های غیر استاندارد انجام‌ گرفته، فرآیند نورپردازی را تصحیح و اصلاح نمایید.

محصول پیش روی شما از نوع پروژکتورهای با لامپ مدادی با کیفیت بالاست که با قدرت 150 وات خودنمایی میکند، این محصول ساخت کشور چین بوده و مخصوص نورپردازی پاپ آپ طراحی شده است. جنس بدنه آن فلزیست و قسمت پروژکتور آن در دو جهت چپ و راست و بالا و پایین قایل تنظیم میباشد، کابل مخصوص آن با طول تقریبی 2.8 متر تا حدودی نیاز شما به سیمکشی مجدد را منتفی میکند و البته با کلید خاموش و روشنی که در آن تعبیه شده، میتوانید در زمانهایی که نیازی به آن نیست، آنرا خاموش کنید.



ارسال نظر



نام و نام خانوادگی :   متن نظر :  

تصویر امنیتی :  



مشخصات


محصولات مشابه
در قسمت پایین برخی محصولات مشابه را مشاهده می نمایید.
پاپ آپ استند 2*3 مگنتی فنری ایرانی پاپ آپ استند 2*3 مگنتی فنری ایرانی

پاپ آپ استند 2*3 مگنتی فنری ایرانی

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند ویژه مگنتی 3*3 کیس کانترشو پاپ آپ استند ویژه مگنتی 3*3 کیس کانترشو

پاپ آپ استند ویژه مگنتی 3*3 کیس کانترشو

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری ایرانی پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری ایرانی

پاپ آپ استند 4*3 ریلی فنری ایرانی

ico اطلاعات بیشتر
پاپ آپ استند استوانه ای مگنتی ایرانی پاپ آپ استند استوانه ای مگنتی ایرانی

پاپ آپ استند استوانه ای مگنتی ایرانی

ico اطلاعات بیشتر



سوالی دارید ؟ ۰۲۱ ۶۶۵ ۶۶۵ ۶۷ ico
تمام حقوق این وبسایت متعلق به استند رسانه میباشد. © 2022 StandRasaneh.com ( Stand Rasaneh )
social social social social social